Avskaffa julen NU

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Så var det bara skithögtid nummer två kvar, nyårsafton. Bara att supa skallen av sig. I morgon är all juleskit slut. Tack för det.

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
valmers skrev:
2686657 Så var det bara skithögtid nummer två kvar, nyårsafton. Bara att supa skallen av sig. I morgon är all juleskit slut. Tack för det.
Åh nej, tjugondaknut ska julen ut!
En julskinka till hinner du nog allt laga till och några alladinaskar till går nog ner va?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag vill ha en palm och en grogg på jul. Ska vi dra till gand canaria och sola oss röda? Någon som är på?

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Kan inte någon ringa in och mordhota julen så skiter blir avspärrat för allmänheten !!!:huvet

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Jag vill ha en palm och en grogg på jul. Ska vi dra till gand canaria och sola oss röda? Någon som är på?

Få jag iväg lägenheten, får pli på skiten jag äger här och allt annat jag behöver ha ficksat innan jag drar iväg ytlandet... sammt att du håller en biljett öppen in i sista sekund som jag får pröjsa om jag åker me...

.. så e jag fan på! :yoparty

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Trevligt med jul. Man drar till Thailand och får lite massage, går runt i Bangkok och inser att man har ju inte alls sett hela stan som man trodde alla andra åren.
Man tröttnar, drar till Paris därifrån och köper vinterkläder. Tröttnar som vanligt och drar hem för att hänga med polarna. Nån får en galen idé att "bara dra till thailand 2 veckor". Man suckar och säger: jaja, lika bra va o sen drar man.
Våren kommer, jobben börjar halga in och man är så trött på att bara ha en meningslös vardag att man tar jobben varje gång bara för att ha nånting att göra.

Sjukt att det blev så.
Hade hellre suttit o myst med en familj nånstans mitt i ingenstans, typ Släppträsk eller sånt skitställe, och bara haft en god jul :)

Jaja, livet blir väl som man gör det til va? Fuck Xmas...

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
hohohoho...låter som om du skulle behöva besök från de gamla jularnas ande...Ebenese Valmers:tungan

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag tycker inte om julen.. :(
Körde förbi Triangeln i Malmö på väg till jobbet i morse. Längs gågatan varfolk i full gång med att resa en julgran samt hänga upp en massa tingeltangel i träden och mellan husen. Sånt skit! :näsblod

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Skönt att se att det finns fler än mig som är toklessa på julen innan den ens har börjat. :näsblod

VARFÖR måste dom börja typ i slutet av oktober.??? :va Då kan dom väl för fan ha jul jämt och dom ska vara så jävla kåta på skiten.

//mad :mad:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...