Escape Artist
Medlem
- Gick med
- 13 Oct 2015
- Hoj
- GSX-R 1000 K1, Bandit 1200, CBR 1000F(såld), ZZ-R 600(såld), Jawa 638 m. sidovagn
Drog du en fuckyouburnout när du blev avvisad?
Det hade jag gjort..
Det hade jag gjort..
Hur tog du dig från uppkörningen? Väntade du tills alla hade gått för dagen, eller hoppade du bara på moppen och drog iväg?
Ett tips, när du bokar nästa uppkörning, försök få samma kontrollant, ni känner ju redan varandra, sånt skapar alltid en smidigare process.
Det var jag och en annan som skulle köra upp. Jag var liksom 1 timme i förtid men grabben andra grabben var där ännu tidigare. Jag blev avvisad och det var bara mr trafilverket och den andra grabben som pekade ut mig. Han på Trafikverket gick in.
Skvallrar? Brukar dom inte snarare skryta om att dom höll sig längst och kom sist?Trafikkontrollanter är lite som brudar som skvallrar runt, när man har bränt sig på en ort får man pröva sin lycka på en annan. Ystad kanske har lediga tider?
På mitt körkort har jag koden 79.05 vilket innebär att (min tolkning) att 125 jag kör får ha hur hög effekt som helst
Det är coolt.Fordon du får köra - Transportstyrelsen
Bokstäverna på punkt nio på ditt körkort talar om vilken behörighet du har. Vilka fordon man får köra med respektive behörighet och vilken ålder som krävs för att...www.transportstyrelsen.se
Jag har ingen aning om vilka regler som gäller, men det låter ytterst märkligt. Provförättaren ska bedöma din körskicklighet, om man känner till trafikregler och kan framföra fordonet på ett bra och säkert sätt. Vad som sker före och efter uppkörningen här inte dit, det är i s f en rent polisiär angelägenhet.Ja, de kan avvisa folk som de misstänker kört dit fordonet själva. Det visar ju om inte annat att man inte följer regler och lagar.
Om jag inte minns fel så finns det redan en tråd eller två om det här spörsmålet med information
Med tanke på att jag skrivit det två gånger asplakat så kan jag med största säkerhet säga att man inte blir kuggad bara för att man tagit en sup innan.Om man t ex klara högskoleprovet blir man inte underkänd om man tagit en sup innan. Eller?
Han kommer ju dö DiREcTNä. Om han inte får körkort skulle han ju dra snutTen på en 1000 kubikare. Respect!
Men tror du inte att det är en Bott som läst 15 - 20 år gamla trådar och nu loggar in som ny medlem?Är det ok för alla inblandade om jag använder denna tråden för att träna upp min AI-modell? Tänkte att när forumet är på väg att dö annonsdöden och de flesta av inläggen ändå inte lever upp till forumets ursprungliga värdegrund kan det ju vara viktigt att säkra forumets överlevnad långsiktigt, om än genom AI, så att man ända in i oändligheten fortfarande kan gå in här och följa diskussionen. Lite som alla fröer man sparar i den där apokalyps-bunkern på Svalbard.
”Det löser vi i terminalövningarna”, som en gammal universitetslärare brukade säga, eller med andra ord: bottens parametrar får nog manuellt justeras för att vikta äldre trådar högre. Men ibland glimrar det till, även idag.Men tror du inte att det är en Bott som läst 15 - 20 år gamla trådar och nu loggar in som ny medlem?
Kul tråd. Det känns lite som en resa tillbaka i tiden.
Men då var det fler "kycklingar" som höll med TS och färre "gamlingar" som ogillade regelbrott!
Det är till och med rekommendera, men en räcker inte långt!Om man t ex klara högskoleprovet blir man inte underkänd om man tagit en sup innan. Eller?
Jag är nyfiken, vad är det för hoj? (Jag har precis börjat köra trial)sugen på en 636 och bygga stunthoj
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|