Road-Ragge
vägkonnessör
Äh. Är det någon som är nöjd med någon MC-handlare?
Jag är nöjd med min Fick ett bra inbytespris på min gammla hoj och bra service.
Äh. Är det någon som är nöjd med någon MC-handlare?
Visst är det konstigt att en så liten sak som en rörbit eller en gummirem,kan få en hojåkare att aldrig komma tillbaka?
Så många mc-handlare finns det ju trots allt inte i Stockholm.
Ska man sen byta hoj varenda gång man blir sur på en slö säljare,så blir det rätt dyrt.
Jag har blivit blåst av två mc-handlare i hela mitt liv,där har jag inte satt min fot på 20 år.
Inget av dom är Ava.
Exakt
Jag menar - du kör ju Ducce...det är ju en rätt fet blåsning!
/skoja ba) *aj*
AJ,värsta örfilen............
Såja såja Den ÄR fin!
Och röd
Och bra
Ja,å i morse var det en bekant som frågade om jag hade "cross-hojen" kvar.
Men va fan....
Måste bidra till denna tråd.. Själv är jag ju en arrogant och dryg jävel.. Men om jag vill ha något så brukar jag fråga om hjälp?? Men annars så kan man fortsätta med tankekraft och hoppas på det bästa
ligger ju ändå på butikens ansvar att se till att leverantören har skickat rätt stövlar.
SENSEI *Men som vanligt.. Jag har ju en vän som jobbar där.. Så jag är förfördelad som kund" Lika bra att säga det innan någon annan gör det. :rolleyes:[/QUOTE skrev:Å fan,det är därför du alltid tränger dig ?
Vet du verkligen vad du pratar om??
Jag har erfarenhet av AVA mc sedan 1987 då jag vart kund där (20års erfarenhet av AVA mc med andra ord) då Janne ägde företaget helt själv vilket var en lysande tid för oss kunder, då Pelle Gull drev verksamheten som även den var utan kritik (då var Jannes nuvarande delägare anställd där med fötterna på jorden till skillnad mot nu) samt under den senare perioden som kritiseras hårt av stora delar av mc folket inkl av mig själv - detta tillsammans med att jag känner diverse personal som under senare tid arbetat där så kan jag med gott samvete uttala mig om AVA mc's situation gentemot oss kunder!!
Och om du vill få denna information i från mig att vara "osmakliga rykten" så får det stå för dig, själv kallar jag det kritik i från en kund och inget annat!!
/Fürstenhoff.
Ps!
Reklam för produkter ur mitt sortiment - skratt -
Om du vill se det så så "be my guest" då jag denna gång hade ett stöd kvar vilket trådskaparen var ute efter varför jag la ett inlägg i denna tråd!!
Ds!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |