sportbike
Guest
Ja,stäng det här skiten nu..............
edit: Var där (AWA MC sthlm) idag och tittade på hojjar och köpte tillslut ett par handskar. Fick ingen fråga om jag behövde hjälp men det störde inte mig då. Dock kom jag hem och ena handsken var mycket mindre än den andra Ska dit imorn och då ska jag sätta deras service på prov på riktigt!
Måste ju bara fråga varför du inte provade handskarna i butiken??
Min poäng är som sagt att folk slutar lyssna om alla hänger ut varenda brutik som inte masserat deras axlar och gett dem en avsugning medans hojen blivit servad..
Det verkar snarare som om att det här är ett kundrelaterat problem än att det är AVA som är bromsklossen.
Du tycker alltså att det var trådskaparen som gjort något fel här och inte AWA MC????????????
Kul föresten att DU fått bra serivce, även om inte trådskaparen fick det.
Surt, samtidigt tycker jag inte det var nåt att bli sådär oerhört upprörd över. Har du aldrig gjort några misstag? Då är du nog unik i denna värld, grattis.
Antar att vi talar om en engångshändelse för din del. Ship happens, om du hade haft samma upplevelse 3-4-5 gånger från samma firma hade jag förstått din tråd, men om det är en engångsföreteelse känns det bara gnälligt.
Sen är naturligtvis alla trådar om dassiga säljare negativa, men vem skriver nånsin en tråd och berömmer en firma, oavsett yrkesområde, för att de gjort sitt jobb? Duh...
MC Profsen-Hägersten.
Aldrig fått fel grejer.Alltid hjälpsam.Gör så här tips om man frågar.
Nu går det ju inte så mycket reservdelar till en XT men har när jag varit tvungen att handla någon annan stans fått mer fel än rätt faktiskt.
Saken med AVA mc är att den firman hade kunnat vara ett himmelrike för oss mc folk, ett företag som skulle tjäna mer pengar än dom faktiskt gör i dag och detta genom att backa 24.3 steg och återinföra det i mina ögon det roliga med att jobba i en butk - kundvård som dessutom spettsas med en aning ödmjukhet!!
Tyvärr för AVA mc och oss mc folk så tappade Janne bort detta för ett antal år sedan när han tog in sin nuvarande partner varför AVA mc för varje dag som går sjunker allt djupare ned i dyn - Janne, gör om, gör rätt och köp ut din partner så ska du se vilken skillnad attityden gentemot AVA mc skulle bli!!
/Fürstenhoff.
Det vore faktiskt bra om det gick att varna för de RIKTIGT dåliga exemplen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|