Jag kör med ett 188 Huvudmunstycke och en annan nål, (mässingsnålen) Sportluftfiltret och dessvärre med Orignalkrök och dämpare på min 625. (Än så länge)
Men kör man Akrapovic så är visst mellan 192-195 rekomenderat i munstycke enligt Sommers.
Men efter att jag bytt munstycke och nål så går hojen bättre på höga varv, även om man kan känna att den är "kvävd" av originalpipan, men det som besvärar mig är ätt den inte går riktigt jämnt på halv gas.
Det känns som om den svajjar i effekt, "rycker" lite.
Lågfartmunstycket är fortfarande 45 (tror jag att det var) och tomgången och luftskuven är orörd.
Öppen luftburk (inte sågad eller uppkapad).
Någon som har några tips eller erfarenheter kring detta?
Men kör man Akrapovic så är visst mellan 192-195 rekomenderat i munstycke enligt Sommers.
Men efter att jag bytt munstycke och nål så går hojen bättre på höga varv, även om man kan känna att den är "kvävd" av originalpipan, men det som besvärar mig är ätt den inte går riktigt jämnt på halv gas.
Det känns som om den svajjar i effekt, "rycker" lite.
Lågfartmunstycket är fortfarande 45 (tror jag att det var) och tomgången och luftskuven är orörd.
Öppen luftburk (inte sågad eller uppkapad).
Någon som har några tips eller erfarenheter kring detta?