Bäst avatar

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
UrbanTiger skrev:
Jo, men det heter ju pungt, jue.
Sen tycker jag inte att man ska har bilder som förknippars med droger och annat som strider mot reglerna på forumet. Mig veteligen så är det förbjudet med droger enligt svensk lagstiftning i alla fall.

vars hittar du det där? är det hets mot folkgrupp att ha cannabislöv som avatar? tror du har svårt att få det till domstol :)

P.s det heter PUNKT!! :4skrika
 
Last edited:

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
<--- fan nu med min übersexiga vill jag oxå vara med & tävla :rolleyes:

annars lägger jag min röst på "robbandalal":s fina disney avatar :Bugar :tummenupp
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
UrbanTiger skrev:
Läs om läs rätt.
Nu är det väsentliga rödmarkerat.

Kolla även regelsidan....
http://www.sporthoj.com/regler.php

du kan prova läsa igen och fundera på om det verkligen är olagligt att diskutera knark. eller ha bilder på knark? Tror du att du åker i fängelset eller blir avstängd från forumet för att du skriver om att köra för fort också? För det tror jag inte att du blir
 
Last edited:

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
honkiie skrev:
du kan prova läsa igen och fundera på om det verkligen är olagligt att diskutera knark. eller ha bilder på knark? Tror du att du åker i fängelset eller blir avstängd från forumet för att du skriver om att köra för fort också? För det tror jag inte att du blir

meen, nu är det så här att detta är ett forum för hoj åkare, & jag tror dom flesta gillar att köra lite "för" fort :rolleyes:
men det är då inget forum för pundarjävlar, så snälla "försvara" inte knarket här.. :4skrika
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
okej reglerna är ändrade men jag tycker ändå att ha en avatar med ett cannabislöv är inte uppmaning till att använda cannabis eller är folk så dumma att om dom ser en bild på ett löv så springer dom direkt ut och blir knarkare. Att man inte får diskutera drogpolitik är ju rena fascistfasonerna också. Men visst, det är inte mitt forum
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
honkiie skrev:
okej reglerna är ändrade men jag tycker ändå att ha en avatar med ett cannabislöv är inte uppmaning till att använda cannabis. Att man inte får diskutera drogpolitik är ju rena fascistfasonerna också. Men visst det är inte mitt forum

ääh, vill du röka på eller ta andra droger, så gör det hemma hos dej. men sprid det inte på gatorna eller på detta forum! :huvet
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
granath_ skrev:
ääh, vill du röka på eller ta andra droger, så gör det hemma hos dej. men sprid det inte på gatorna eller på detta forum! :huvet

Ni har svårt att skilja på att diskutera drogpolitik och att använda droger. Har påpekat flera gånger att jag inte använder illegala droger eller har använt illegala droger någonsin, förutom kanske hembränt men det räknas inte.
 

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Ort
I hus
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Swedie har lätt den äckligaste :zpy
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top