*Hugo*
öka takten sista kvarten.......... :-)
min e så coooooooolllllll........
morlock skrev:. Du verkar ha en väldigt negativ inställlning som tolkar den som en hyllning till cannabis när det lika gärna kan betyda raka motsatsen. Att du har personliga erfarenheter kring drogen isig kanske är en orsak till det.
Förstår fortfarande inte hur du får det till att jag försvarar droger. Det där var en diskussion om tolkning av text+bild. Inget annat. Lägg ner. Eller så läser du från början och läser, inte skummar igenom.SENSEI skrev:Här har du starten till det hela
Så att du hänger med...
morlock skrev:Förstår fortfarande inte hur du får det till att jag försvarar droger. Det där var en diskussion om tolkning av text+bild. Inget annat. Lägg ner. Eller så läser du från början och läser, inte skummar igenom.
Att du inte förstår vad du läser eller?SENSEI skrev:Det var just det det var frågan om....
Du förstår vad du skriver eller?morlock skrev:Att du inte förstår vad du läser eller?
SENSEI skrev:Lägg ner ditt drogförsvar.. Alkohol är lagligt och något som de flesta kan hantera...
Droger är en stor inkörsport till kriminalitet och ett liv utanför samhället.
Det är rena fakta...
Thundercat skrev:Här e killen från Seattle (?), verkar inte alls skadligt att röka...
Orkar inte ens argumentera.... fel forum för det..honkiie skrev:Ren fakta är att de som börjar med cannabis oftast inte går....
SENSEI skrev:Orkar inte ens argumentera.... fel forum för det..
Rök på du...
Thundercat skrev:Hittade den på nån sida med udda djur som var photoshopade...
UrbanTiger skrev:Plocka bort din knarklogga nu och håll käften, pungt.
kaxigThundercat skrev:Min då?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |