Bäst avatar

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
frekke skrev:
Ungefär så ja, det är betraktaren som tolkar. Och sen undrar jag om det verkligen är farligare att dela en spliff än att åka bågen.
Det kan ju knappast vara farligare eftersom att man inte kan dö av cannabis. Det som är dålig med cannabis är att det är olagligt annars ser jag inget fel på det.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Victor skrev:
Fuck avatarerna, det är signaturerna som är roliga oftast.
Gustav1 har en av de bästa.

själv började jag skratta som fan när jag markerade din signatur första gången, det var så dumt och fult.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Så fort man hittar någon bild man vill ha så är det ju redan någon som använder den.



Eller menar ni att det finns ett internet utanför www.sporthoj.com?

Avatartexterna läser jag aldrig, har dock åkt dit på den pissgula...
 

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
GuW skrev:
Så fort man hittar någon bild man vill ha så är det ju redan någon som använder den.



Eller menar ni att det finns ett internet utanför www.sporthoj.com?

Avatartexterna läser jag aldrig, har dock åkt dit på den pissgula...
Blir ingen vits med din vits om du inte kan stava vitsen korrekt om du inte menar att det blir vitt istället för att det var en vits? :3freak


Fattar vitsen :fyllisar
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Macho Woman skrev:
Eller så funderar vi över vad det är för en slags person som på ett publikt forum vill visa sin personlighet med något som förstör både kropp och mental förmåga. :7peta

frekke skrev:
Ungefär så ja, det är betraktaren som tolkar. Och sen undrar jag om det verkligen är farligare att dela en spliff än att åka bågen.


Säger bara: puff puff give :tummenupp
 

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Ort
Södertälje
Hoj
Kawasaki zzr600
Nyteknik skrev:
Ymnigt och regelbundet intag av starköl är ju däremot rena rama lisan för kropp och själ.

:rolleyes:

Näe... då plockar jag ju hellre blommor på det vackra röda fältet som du gör reklam för.... :rolleyes:
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Nyteknik skrev:
Ymnigt och regelbundet intag av starköl är ju däremot rena rama lisan för kropp och själ.

:rolleyes:

Absolut. Men jag dricker väldigt sällan så jag oroar mig inte för det. Dessutom har jag inte någon avatar med en flaska sprit på.

morlock skrev:
Eller så tolkar vi den som så att den ställer sig tvärt mot cannabis och för en bättre hälsa utan skiten. Vad är du för person som tolkar den negativt? :7peta


:rolleyes:

Läs följande citat för att få personens ståndpunkt i frågan:

frekke skrev:
Och sen undrar jag om det verkligen är farligare att dela en spliff än att åka bågen.

Beror på vad man ser som farligt. Jag har en släkting och ett par kompisar som är rätt så jävla nedgångna efter längre tids intag av cannabis, men det beror ju som sagt på vad man ser som farligt. Jag tycker det är ganska positivt med en sund livskvalitet. Faktiskt.
 
Last edited:

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojlös =/
Macho Woman skrev:
Läs följande citat för att få personens ståndpunkt i frågan:
Har väl aldrig påstått att jag delar hans inställning till cannabis; utan snarare ifrågasatte din tolkning av avataren. Du verkar ha en väldigt negativ inställlning som tolkar den som en hyllning till cannabis när det lika gärna kan betyda raka motsatsen. Att du har personliga erfarenheter kring drogen isig kanske är en orsak till det.

Halvfull eller halvtom tank? :3freak
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top