Mordecaien
Can do!
Har en back Zeunerts lagrad från förra året, de brukar vara jävulusiskt goda framåt jul
Bara att hänga med i tiderna som är. Säljer dom julmust nu så dricker jag det nu
1. Du verkar inte besitta en fullgod intellektuell spänst eftersom du talar som du gör om musten ochHoppas att den där tankegången endast finns hos dig då det gäller julmust.
Hela mänskligheten håller ju på att förfalla, just pga att folk "hänger med i tiderna". Massa felaktigheter accepteras hur som helst, bara för att folk är korkade (kanske inte så relevant vad gäller julmust, så ta inte åt dig ).
Den dagen jag läser "jätte bra" i SOL så kommer jag skjuta någon och hänvisa till att "ähh, det är bara att hänga med i tiden!"
1. Du verkar inte besitta en fullgod intellektuell spänst eftersom du talar som du gör om musten och
2. SAOL heter det. Fukko.
Inte har jag väl klagat på musten i sig?
Det är tankebanan vad gäller konsumerandet av drycken som falerar!
Ja, såklart att det heter SAOL!
SOL kan ju istället bli den nya ickeakademiska ordlistan, med tillhörande särskrivningar...
Hoppas att den där tankegången endast finns hos dig då det gäller julmust.
Hela mänskligheten håller ju på att förfalla, just pga att folk "hänger med i tiderna". Massa felaktigheter accepteras hur som helst, bara för att folk är korkade (kanske inte så relevant vad gäller julmust, så ta inte åt dig ).
Den dagen jag läser "jätte bra" i SOL så kommer jag skjuta någon och hänvisa till att "ähh, det är bara att hänga med i tiden!"
ja, särskilt akademisk behöver den ju inte vara.
Du vet att man får stava Juice, Jos istället nuförtiden va?
Hahaha Älskar julmust, finns det så dricker jag det.
Hänger med och hänger med. Beror på vad det gäller. Förstår vad du menar. Får dock vibbar att du pratar "chem trails", "9/11 var fejk" osv. och då är jag inte på ditt spår.
Odödligt Clintan-citat !...Improvise, adapt and overcome!...
Är Nygårdas lagrade must något att hänga i julgranen eller? Jag såg den på ICA Maxi idag, men då den var dyrare än Zeunerts så valde jag att inte chansa utan ställa frågan här istället.
j
Du vet att man får stava Juice, Jos istället nuförtiden va?
Där går fan gränsen
Jag kommer få eksem i ögonen om jag blir tvungen att läsa "jos".
Där går fan gränsen
Jag kommer få eksem i ögonen om jag blir tvungen att läsa "jos".
Om jag inte minns fel är den stavningen rätt gammal, typ 70-80-talet. Det var dock ingen som använde den när de tog fram den.
Det där tror jag inte på, jag gick i skolan på 70-80 talet, på den tiden var det fanimig ordning i skolan.
Alla gick ut skolan och kunde läsa och skriva, i alla fall hjälpligt.
Att det skulle ha varit flummigt och liberalt i skolorna då, det köper jag inte.
Om jag inte minns fel är den stavningen rätt gammal, typ 70-80-talet. Det var dock ingen som använde den när de tog fram den.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|