För väl göra en ny poll sen med bästa liveplattanLion skrev:Tycker liveplattan Rock In Rio borde få vara med. Fantastiskt bra, köpte nyss in DVD´n (169:- på DVDON.COM) också, samt DVD´n med 40 låtar/videos, kommer inte ihåg namnet på den, men fantastisk förfest film
PS: Ingen som har biljetter över till konserten i november
Custom skrev:Dom är klart kult ,ska gå på dom i november va även när dom spela på stadion maginifik show får inte missas
Fantômas skrev:- Number of the beast
- Piece of mind
- Powerslave
Detta var de album som spelades mest under min uppväxt (det hårda åttiotalet).
Så de har man mycket grymma minnen till, ska jag välja ett så blir det Number of the beast albumet.
Såg dom live på Skandinavium 83 - 85 nån gång det var nog Number of the beast eller Piece of mind turnen då.
Fan va Eddie var cool alltså.
Lion skrev:Tycker liveplattan Rock In Rio borde få vara med. Fantastiskt bra, köpte nyss in DVD´n (169:- på DVDON.COM) också, samt DVD´n med 40 låtar/videos, kommer inte ihåg namnet på den, men fantastisk förfest film
PS: Ingen som har biljetter över till konserten i november
Penguin skrev:Även om det är ett "samlingsalbum" så kommer Live after Death alltid att vara den bästa skivan för min del.
Hörde nåt om att iron maiden sålt 60 miljoner plattor, men det var ett antal år sen. Förvånar mig inte om det är långt över 100 nu. Egentligen ointressant då det står ganska klart vilka av grupperna som har mest hängivna fans. Om det nu över huvud taget är intressant att diskutera vilka grupper som är "störst". Jag lyssnar rätt mkt på artister som är så okända att jag knappt själv känner till dom ...kanske inte inom hårdrocken, där åker mest de gamla goda skivorna med 80-talets storartister fram för att låta nostalgin flöda i vardagstristessen.Hammet skrev:vilka är egentligen störst, metallica lr. iron maiden.
har hört mycket om att metallica sålt mest album av alla hårdrock/metal band men iron maiden lär ligga tätt efter
Davo skrev:Så sant så, den rockar så jävla hårt.
Penguin skrev:Den rockar lika hårt som det där du bjöd på sög fett! På festen om du minns.....
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|