Nash
KUNG Fotpinne! ;)
Er6-n -07
Aj då den är ju fan snygg vad gör du människa!
o andra sidan är den inte direkt gjord för att va snäll mot, du vet säkert bäst om det, kolla ditt bakhjul liksom
Er6-n -07
Hahahaa, smidigt! o du har fortfarande kvar huvudet?
Hur fan lyckades du ta emot smällen me huvudet? reflexer? händerna i fickan eller?
vad är det bästa sättet att INTE falla av bågen på?
Att ge f-n i att köra?
Jo men jag kan tänka mig att det är bättre att låta knäna ta smällen för smäller dom av så aj, men rycker beckenbenet så är man ju så gott som död om man inte får omedelbar hjälp!
Det här är bästa sättet att falla av: http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3089217&postcount=1254
Gärna med en polare med en kamera på tanken bakom.
Nu kommer jag som sagt inte ihåg hur olycka inträffade, men enligt vad jag pusslat ihop så tappade bakdäcket fästet i en kurva och mitt huvud var den första kroppsdelen som slog i marken
Förutom brännmärken i ansiktet (även en välsittande hjälm rör på sig vid kraftiga smällar) fick jag även en hjärnblödning på köpet. Hade sporadisk huvudvärk i två månader därefter och känner mig fortfarande inte lika smart som förut
samtidigt e du ute me nån som ringer direkt så du får hjälp direkt så läker ju ben (om än segt mitt ena brott har inte läkt på 1,5år nu ) medans knäaldrig blir helt som förr.
har läst 12 inlägg sen jag läste detta och kan fortfarande inte sluta garva.
Jag gled mellan 60-80 meter me dainese allväderställ.
Körde in i en tvärnitande bil i över 100 , vet inte hur fort det gick exat när jag träffa asfalten men det var i hög fart iaf - kanske 80.
Jag gled som en bobåkare efter jag voltat en gång vid nedslaget.
Cordura tyget höll och var endast genomslitet där skyddena sitter - så det funkar me allväderställ me.
Man skulle knappt ens behövt ta nya kläder från försäkringsbolaget.
Skinnställ kan dock ge vissa fördelar då dom håller ihop axlar tajtare så man kan slippa urledskador.
Så svindyra Rukka,Dainese och så vidare ger bra skydd.
O köpa en allvädersjacka på Konsum för 999 duger inte...
Okay nu blev det helt plötsligt inte lika kul att snacka vurpor :S
Hjärnblödning... Lucky to be alive eller?
Ah men jo tjena, Du är alltså en MC förare som aldrig vurpat eller blivit tillsagd hur du ska agera i en vurpa... Yeah RIGHT hörrö!
Men din sneflippade *ävel Hahahaaaa, ska fan komma o skratta åt när du ramlar o slår dig
Lugna sig lite nu Mitt inlägg ovan var jag bara "tvungen" att skriva eftersom det bästa sättet att inte ramla är ju så klart att inte köra alls.
Riktigt shyst hjälp snubben tack. men tillbaka till din lilla flygtur. Full me brutna ben alltså FAN va illa! o du kommer inte ihåg ett skit? Polarn sa han nått om händelsen eller körde han före?
Om du har sinnesnärvaro att tänka på det när du ramlar av,så knyt nävarna,fingrarna går av som torra kex när man försöker ta emot sig med händerna.
Torra kex? TORRA KEX?
AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ...
Jag ska INTE åka motorcykel i sommar!
"Stewie"
Aj helvete va ont, jag har liksom glidit på knäna på gympalektionerna o det sveeed! Kan bara tänka mig.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|