Tjerringen
Har klampat in igen
Vad säger ni tjejer, vilken är den bästa hojen för er och varför?
Tjejhoj eler kärringhoj !?
Alla såna där hojjar med massa kåpor på är bra kärringhojar!
Av egen erfarenhet vet jag att den bästa tjejhojen är den med "finast färg"
Honda Ntv600 Revere - lacka den rosa.
Eftersom jag som min nick indikerar är en mogen och sansad person så väljer jag att ta din kommentar seriöst. Men att lacka åket rosa låter läskigt, rosa är inte en färg som något motordrivet fordon borde få tramsa runt i. USCH.
Njaa, tror att det mest beror på att tjejer behöver rätt lång tid på sig att tänka klart.Det är ju underbart att det finns så mycket män i form av kärringar här på forumet! Uppmaningen var till tjejer och helt plötsligt så kliver så många män ut ur garderoben, kan detta vara ett banbrytande inlägg!?!?
Undrar om ni sitter i rosa underkläder och myser så här på lördagseftermiddagen? Fint "flickor", vill ni ha nagellackstips så var inte rädda att fråga... (klor)
Njaa, tror att det mest beror på att tjejer behöver rätt lång tid på sig att tänka klart.
Kolla själv, det tog ju 20 minuter för dig att svaraTill skillnad från andra som svarar innan det tänkt klart menar du...!!?!
Kolla själv, det tog ju 20 minuter för dig att svara
Äh, jag säger som 80-talisterna: "jag gör det sen"Asgarv, kan ju bero på att jag inte sitter o hänger över Sporthoj utan även får lite saker gjorda så här en lördageftermiddag...
En hayabusa, tl1000r eller gsxr 96-00 kanske kan passa om det ska vara en hoj med kurvor?Men va härligt att du bidrar med din kvinnliga visdom då, kändes det mysigt? O klart det ska va kåpor, man visar ju inte mkt byst i ett ställ så då måste ju hojen ha lite former för faen!
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|