SandStream: Jo, men din klass är ju helt andra pengar än R600 eller SP om jag fattat det här rätt?
MC Doktorn: Nu har jag dålig koll på vad racedäck kostar (men farbror är Däckia-ägare
) Är det kanske lite lägre nivå i SP också så att man slipper vara sist jämt mot slutet av säsongen om man har tur eller?
Det är ju lite segt att kliva in som total rookie (jag är snabbast i januari) och bli varvad av alla liksom.. Mer motiverande att få vara med och strida lite.
Gällande pengar så är det mest en ovilja att dra på mig enorma kostnader. Jämfört med cross så har jag definitivt råd, men inte riktigt tid.
Om man skulle köra Battle of the Twins.. Då är det fortfarande bygga balja, naja och riva allt vad glas heter på SDn va? Och får man va med på LMS på tisdagarna då? Elle rblir det - Annan klass = annan träning?
Får jag åka med SDn blir det här mkt mer lätttillgängligt. Och då kanske jag ska överväga att låta skiten rasa och ta kosten för vad det är.
Jag har som velat göra det här länge, men som 08:a blir det avancerat. Nu när Nkpg ligger lite runt knuten börjar det kännas mer tillgängligt (kanske tom kommer sitta med en del av jobbet i Lkpg i framtiden, om jag har tur)