sandstream
Guest
Absolut!R1000 mer manligt...
Är det viktigt för dig?
Skulle min fru börja tävla hade jag rekommenderat Rookie 600.
Absolut!R1000 mer manligt...
Är det viktigt för dig?
Absolut!
Skulle min fru börja tävla hade jag rekommenderat Rookie 600.
köp en cbr600rr från 03-05 som inte är sönderlag det är mitt tips. då gör du inte bort dig, utan har en hoj som är poppis om du vill sluta. samt att den kommer göra bra tider när du vill åka fort.
minna 50cent...
björn
Jag skulle valt 03,04 eller 06, 05rna verkar ytterst svårkörda och varvtiderna blir sämre.
jaså okej , där ser man.. men vad är det som gjort 05rna så svårkörda då?
var det någe speciellt på just den årsmodellen?
mvh//PB
Precis, det skulle inte bli så kul att dela sänga dåbara för du inte vill riskera o bli omkörd av henne
Fan.. En sak slog mig.. Jag är ju rookie på det här med asfalt, och kör ju som en tjärring jämfört med er som startat massa och så...
Bortsett att jag kommer klota en hel del (men inte så hårt förmodligen ) så pressar man ju inte direkt grejerna, alls..
Har nån av er erfarenhet av hur det var precis i början? Borde man inte kunna göra rätt grova avdrag på er kost under första säsongen?
(Eller är det glädjekalkylerna jag börjar fiska efter nu?)
Jag är lite så att (erfarenhet från segling som är EXTREM materialsport) när man börjar slåss i nedre toppen eller övre mittfältet, DÅ kan det vara värt att satsa mer pengar.. Men jag tror knappast att jag utnyttjar potentialen i en CBR600RR -03 på ett tag..
Jag är lite så att (erfarenhet från segling som är EXTREM materialsport) när man börjar slåss i nedre toppen eller övre mittfältet, DÅ kan det vara värt att satsa mer pengar.. Men jag tror knappast att jag utnyttjar potentialen i en CBR600RR -03 på ett tag..
Om R1000 är onödigt dyrt så är nog tyvärr R600 det också. Det är i stort sett samma pengar.Jag har betydligt mer pengar än tid, så du har nog missat behovsanalysen lite.. Att jag inte vill köra R1000 är för att det är onödigt dyrt som jag ser det. jag vill ha så kul som möjligt så billigt som möjligt.. Det betyder inte att jag satsar mina sista slantar på det..
Att jag väger SP mot R600 är för att det ena är skitbilligt, men förmodligen kräver mer garagetid / strul.. och det andra är något dyrare, men kanske mer driftsäkert - reservdelstillgänglighet - gatregmöjligheter etc..
Om R1000 är onödigt dyrt så är nog tyvärr R600 det också. Det är i stort sett samma pengar.
Tyvärr går det alldeles för fort i R600 också Iallfall för oss talanglösa... så jag agerar mest utfyllnadsförare, nån måste ha den rollen medOnödigt snabbt då ??
Ja.. jag har fortfarande inte riktigt koll på vad ni anser är dyrt.. Det hänger la lite på hur nytt materal man ska ha, hur många däck man ska mörda och hur många race inkl. resor man ska på..
Jag förstår att inte många håller en budget för det heller, och det är inte lätt att veta (jag vill inte ens tänka på vad seglingen kostat).. jag försöker bara bilda mig en uppfattning om insats av dollars/tid/mek.kunnande etc för att veta vad jag vill ha!
Tyvärr går det alldeles för fort i R600 också Iallfall för oss talanglösa... så jag agerar mest utfyllnadsförare, nån måste ha den rollen med
Tyvärr går det alldeles för fort i R600 också Iallfall för oss talanglösa... så jag agerar mest utfyllnadsförare, nån måste ha den rollen med
Låga 1.10r på gåsen är fan snabbt!
Så talanglös? Knappast...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2