andersbrink
hasenfrasen
Det finns ingen effektiv oktanhöjare, utan att röra på bestyckningen, att köpa på en "mack". Ca 10% inblandning av toulen ger snarlikt 98 oktan. Enklast är att bestycka hojen för E85 och höja laddtrycket lite till.
Det finns ingen effektiv oktanhöjare, utan att röra på bestyckningen, att köpa på en "mack". Ca 10% inblandning av toulen ger snarlikt 98 oktan. Enklast är att bestycka hojen för E85 och höja laddtrycket lite till.
Ja! Nu är de körsäsong! Inte vinter och putttttttsssss
Har väll hunnit bli ca 60-70 mil redan, hur många har du åkt
hur kan snubben som hade sluthastighet på 142km/h komma i mål snabbare än någon med 241km/h sluthastighet?
Blev en 19e plats på Test & Tune på Lunda av ca 80 deltagare, hade gått att få en bättre tid om man bara kunde lära sig starta bättre, men kul var det
M10x1.25
Vill tacka alla som har följt min tråd här och hjälp till vid behov, är tvungen att meddela att Kingen är död....
En vecka efter midsommar då gick jag på skalle med hojen och vet inte riktigt vem av oss dom klarade sig bäst, hojen är iallefall inlöst av försäkringsbolaget och jag är på väg tillbaka efter en lång å tråkig sommar med två gipsade armar och ett ben...
Brutet lillfinger vänster hand på två ställen, bruten handled höger arm, krossat ben lilltån, två brutna tår, en spricka i en tå, ända tå som klarade sig var stortån....
Men bara en vecka kvar med gips på foten sedan är det bara börja träna på att gå igen efter ca 9 veckor....
Kommer inte svara på en massa frågor då jag lämnat detta bakom mig.....
Har köpt mig en ny Kawasaki Z1000 som jag hoppas hinna åka något med innan snön kommer!
Kör snyggt där ute och åter igen stort tack för allt stöd och support jag har fått här på forumet ��
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|