Torkel skrev:Thank you!
Och det blev faktiskt inte bara en 59'a utan 9 st!
Gå upp till 250R och plocka de två sista kanske...Chris Ash skrev:Vad ska du göra nu? Ditt liv måste ha mist sin mening...
Strandelin skrev:Dessutom stod Torkel för dagens snyggaste omkörning (iaf sett från rondellsystemet).
Bromsade om en 250R in i Berget så det såg ut som om den andra hojjen stod stilla.
Hatten av för den körningen...
Nyteknik skrev:Låter som det satsades friskt och gick hårt till. Grattis till Torkel som till slut kom under minuten. Hoppas att både eus och Berra fick blodad tand trots en första hårdhänt bekantskap med racers. Hur gick det för Teddy och Goodstuff? Är lite överraskad att inte Teddy lyckades hålla jämna steg med Torkel.
Rolle Rotax skrev:Tja, tror inte Gustav hade en hoj som gick helt och riktigt friskt. Han och jag (med en hoj som på räjset i alla fall gick mestadels på 2 cyllar, jävla konstiga väder och kyla) hade en hård och rättvis fajt med säkert 8-9 byten av placering, ålder gick före skönhet till slut med en tiondel
Tror inte aprilia fabriksteam -92 någonsin testade sina hojar och bestyckningstabeller i minusgrader
Kul ändå med sjyst fajt, synd att ungefär 15km/h slutfart på rakan saknades.
Det gick helt ok i dag, tyvärr inga roliga fighter för min del under racet mer än vid varvningar men körningen stämde kalasbra. Det var en annorlunda känsla att se målflaggan och veta att man blev trea! Mycket kul! Och det blev faktiskt inte bara en 59'a utan 9 st!
Det gick helt ok i dag, tyvärr inga roliga fighter för min del under racet mer än vid varvningar men körningen stämde kalasbra. Det var en annorlunda känsla att se målflaggan och veta att man blev trea! Mycket kul! Och det blev faktiskt inte bara en 59'a utan 9 st!
Penguin skrev:Ett stort tack till LMS för en riktig höjdardag!
Allt funkade smidigt och vädret var isande härligt. Konstigt nog tyckte jag ändå att det fanns hyfsat med grepp i backen. Fast nästa år får ni lägga B-racet lite tidigare så att skyltarna i slutet av långrakan inte hunnit plockas in för vintern. Svårt att hitta bromspunkter utan dem ju!
Tackar, kul att kunna rocka fast man snart är 41!Bikerbitch skrev:Dessvärre var man inte på plats för att se sista rejset innan vintern.
Men grymt Torkel att du äntligen kom under minuten! Du rockar!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|