Optimus Prime
:Þ(Ÿ)
med vilka växlar får du upp din SM på bakan? och hur koppling eller bara gas? måste veta om det är jag som suger eller hojjen som inte gåt att få upp på mer än 1:an
Optimus Prime skrev:That does it!! måste trimma!
Optimus Prime skrev:ja gör ju... varge dag... men va fan... 1:an inga problem... 2:an rycka som fan, men inget... i bästa fall lyfter hjulet ett par ´Cm... men men... får väll kolla på er som kan. fanns det ingen tråd om hur man fick upp den på bakan föresten?
Optimus Prime skrev:med vilka växlar får du upp din SM på bakan? och hur koppling eller bara gas? måste veta om det är jag som suger eller hojjen som inte gåt att få upp på mer än 1:an
Raid72 skrev:1:an & 2:an bara gas. 3:an gas och ryck. 4:an ståendes gas och ryck...
Allt handlar om timing. Använd kroppen som en hävstång, dvs luta dig framåt, gasa, släpp gasen kort och gasa igen samtidigt som du lutar dig bakåt och knycker till i styret.
De flesta som jag sett lutar sig framåt fast de tror att de är på väg att släpa hjälmen i backen.
Be en kompis filma dig när du försöker så blir det lättare att se vad du gör för fel.
Om inte annat kan du väl lägga ut filmen här så vi andra får ett gott skratt...
/R
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |