granted79
Guest
hallojs...!!
VILLE BARA SÄGA ATT JAG HAR LÄRT MIG O KÖRA SLANGEN....... SÅ KUL E DET!!!! HA D GÖTT ALLIHOPA!!!
VILLE BARA SÄGA ATT JAG HAR LÄRT MIG O KÖRA SLANGEN....... SÅ KUL E DET!!!! HA D GÖTT ALLIHOPA!!!
granted79 skrev:hallojs...!!
nomolas skrev:Jag vill köra in min nu någon gång så man kan testa lite fast å andra sidan kommer jag väll inte upp ändå, värdelös teknik och en 125:a säger väll allt
yonsson skrev:Jag lyckades lyfta mitt framhjul 100mm idag. Den vill inte upp längre. För få hästar. Man skulle haft ett gäng till, men icke. Funderar på att dreva ner den så man har bättre odds. Frågan e bara hur mycket det hjälper.
yonsson skrev:Jag lyckades lyfta mitt framhjul 100mm idag. Den vill inte upp längre. För få hästar. Man skulle haft ett gäng till, men icke. Funderar på att dreva ner den så man har bättre odds. Frågan e bara hur mycket det hjälper.
Slår du till på kopplingen eller slirar du tills den reser sig?Kay skrev:Använd kopplingen... Don't be afraid!
wheelielover skrev:Slår du till på kopplingen eller slirar du tills den reser sig?
Har aldrig provat att koppla upp den.
Ok,får prova det imorgon då.Kay skrev:Kör så jag ligger i 30, 40 km/h 4000 varv i ettan, sen frikopplar jag och ger rätt mkt gas, släpper kopplingen på cirka 8000rpm, då kommer den inte så jättehäftigt, utan rätt kontrollerat, ger så mkt gas som behövs därefter. Men den accar rätt häftigt på baken då jag inte fått en jättebra vinkel på den än... Men kul är det Börjar lungt.
E inte rädd för att slå över direkt eftersom den knappt lyfter.Kay skrev:Använd kopplingen... Don't be afraid!
Alex 6R skrev:Fan var det du som var ute på Partille rakan igår?
jag o polarn var där med hans Gixxer 750 ju!
synd att vi höll på att dra i backen sista wheelin när vi skulle impa på era tjejer
Alex 6R skrev:Fan var det du som var ute på Partille rakan igår?
jag o polarn var där med hans Gixxer 750 ju!
synd att vi höll på att dra i backen sista wheelin när vi skulle impa på era tjejer
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|