stormsebbe
Ny medlem
tjo! tänkte höra om ni får upp era rs:ar på bakhjulet enkelt?
Jag får upp min nsr på bak hjulet å den e strypt (10kw) om jag sitter ner måste jag nästan varva ur 1an men om man står med vänster ben på bakre fot pinnen å pressar ner bakhjulet när jag släpper kopplingen så behöver jag inte varva lika mktstormsebbe skrev:tjo! tänkte höra om ni får upp era rs:ar på bakhjulet enkelt?
Sporthojs 125a är ju inte direkt nån optimal hoj att lära sig på, hehe...125zor skrev:hehe nsr martin jag menade inte träna "lite" alla lär sig olika..
kan du växla där osv så klarar du det.. lite svårare med 2 taktare för dom varvar ut så fort
men lär man sig från moppe och går uppåt så klarar man det
bara ha koll på bromsen hehe
NSR_Martin skrev:så ni som säger att ni kan, upp med filmer!
125zor skrev:Nepp jag kan inte heller som sagt.. svårt med sporthoj125a..
Har dock en polare som snart köper motard eller RS..
och han SKA lära sig köra på bakan han kan redan med scooter och växlade moppar..
så det kmr att komma filmer nu till våren/sommaren när han kör på slangen iaf
Precis, jag tror inte på det, men man vill ju inte snacka ner dom det första man gör ... "drog upp den på balanspunkten" jo tjena, det är ju typ 12'o clock det Möjligtvis att "balanspunkten" är där man kan hålla stumt och att den inte går ner förens varvtalsstoppet går i, hehe...Solid snake skrev:
Tror inte på det förräns jag ser det!
NSR_Martin skrev:Precis, jag tror inte på det, men man vill ju inte snacka ner dom det första man gör ... "drog upp den på balanspunkten" jo tjena, det är ju typ 12'o clock det Möjligtvis att "balanspunkten" är där man kan hålla stumt och att den inte går ner förens varvtalsstoppet går i, hehe...
Filmbevis! Eller åtminstonde bildbevis...
AndersJohansson skrev:www.rsbikers.com kolla på "rs 125" och sedan Video näst längst ner.
Direkt länk: http://www.rsbikers.com/videos/wheelRS125.zip
Solid snake skrev:HAHA! Har fan gjort längre på 1an med min tzr.
AndersJohansson skrev:Det är inte jag som gjort den om du trodde det.
Men upp till bevis från din sida då
Har du testat...?125zor skrev:Hhee ja det där var lite fattigt dra upp sådär e inte svårt
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|