Någon som vill ut och träna lite bakhjul i veckan?![]()
Jag är väldigt sugen iaf![]()
Nice vilken dag vill du dra ut då? kan du nåt bra ställe där man kan träna?![]()
Jadu, kan egentligen när som vilken dag som(förutom imon) fast på torsdag hade nog passat mig bäst på torsdag. Var man kan köra vet jag däremot inte
![]()
Repetering är lärdommens moder.
DOCK är det lätt att man göra många fel på vägen. Man lutar sig gärna framåt, rycker för mycket, högerfot ej på fotpinne osv osv.
Sånna här saker är det väldigt bra att få hjälp med på plats eftersom man har svårt att se sina egna fel.
Jadu, kan egentligen när som vilken dag som(förutom imon) fast på torsdag hade nog passat mig bäst på torsdag. Var man kan köra vet jag däremot inte
![]()
Hålls det inte på att byggas en massa därikring?Angeredsrakan är lång och bra. Ingen trafik heller.![]()
Hålls det inte på att byggas en massa därikring?
Skulle hjula lite för ett tag sedan vid A-krossen tänkte jag, men det var smockfullt med byggfordon. Kanske är längst ut mot vägen till, dock.
Körde aldrig in och kollade...
Ja va där för några dagar sen och det fanns lite byggfordon vid början bara o lite damm. Kör man in så e de tomt efter högersvängen![]()
Jag kan på torsdag om det är efter 16.00 då jag slutar jobbet... kan iofs möta upp senare...
Jag e sugen på att komma dit å fota å filma med systemkameran![]()
Tänk på att inte lägga ut reg nr på internet!![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |