Om ni kör utbybyvägen..så kör ni till jet där i utby mot partille...sedan tar ni upp där mot bergsjön... sedan åker ni förbi alla rondeller... sedan kör ni ner för den branta backen .. där kommer ni till ett trafikljus..ni kan svänga vänster eller höger...vänster blir angered å höger blir olofstorp/ gunnilse... Ta höger ...sedan kommer en ica butik på vänster sida... efter det kommer en golfbana på vänster sida...sedan när ni har golfbanan på vänster sida så går det nedför..när det börjar bli rakt om man säger så..så kommer det en väg in till höger...den har väjningsplikt å refug...kör in där...så kommer ni till rakan
Jasså, jag visar vägen ja... ^^ kommer någon med Teh SkiLLzZ imorgon då? Zarrell?
Ska försöka ta mig ut, gillar inte att köra så lång bit hemifrån egentligen med hojen i det skick den ärJasså, jag visar vägen ja... ^^ kommer någon med Teh SkiLLzZ imorgon då? Zarrell?
Någon som kan lägga upp en kartbild/koordinater på var det är? Så jag hittar dit iom jag kommer senare
Någon som kan lägga upp en kartbild/koordinater på var det är? Så jag hittar dit iom jag kommer senare
Götaplatsen?? http://maps.google.se/?ie=UTF8&ll=5...=DNecaA8AHw-JHciyrMzPVQ&cbp=12,295.3,,0,17.63
bara zooma ut om du inte känner igen det
edit: koordinater: 57.697046,11.979778
Tror han syftade på A-rakan eftersom han kommer senare...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|