HanneZ
Guest
årets skämtpaprika skrev:Kolla www.mcpoolen.se dom har en bra översikt på hojjarna.
prova http://www.motorbikes.be
årets skämtpaprika skrev:Kolla www.mcpoolen.se dom har en bra översikt på hojjarna.
HanneZ skrev:
Inte dyr, bra med delar finns det! Bra vrid är det i domsaddox skrev:1100 kanske skulle vara skoj.. orginalskick? usch.. säkert dyr.. hellre lite ratbike men bra motor. Planer på lite pill på motorn...
Förresten.. då kanske de inte vill försäkra om man.. skrämmer upp den litegrann?
Jepp med sugrörsram och träskobromsar så va det en dräpareOLJEKYLD GSXR skrev:Det fanns bara en sporthoj 1985. GSXR 750.
BMW R90s skrev:Inte dyr, bra med delar finns det! Bra vrid är det i dom
bättre än många moderna sporthojar.
Kolla denna
http://www2.blocket.se/view/2855417.htm?l=0&c=1&city=0
Tror att alla VF utan 'R' (som kom sent 80-tal) hade trassel med slitage på kammar och lyftare. Men det är väl bara att köpa en till rätt pris så går det väl att leva med det.soppatorsken skrev:Hitta en fin VF1000R och njut. Oljekyld visste nått om smörjproblem eller vad det var men hursom så är det klart finaste 80-talshojen.
Nä jag har ingen sådan alls, men jag har kört flera stycken de vibrerar så att händerna domnar, iofs är det kanske en vanesak.Kirchhoff skrev:Vibrationer? Har du ett krockat eller dåligt exemplar?
Robban_C skrev:För övrigt kul att även nån yngre intresserar sig för dessa lite äldre hojar. Go for it!
Kirchhoff skrev:Det är i alla fall inget jag har på min. Visst är den gammal, men vibrationer? Nope! Jag bytte hoj för att jag hade råd och lust, inte för att min GSX var dålig eller något annat. Den stora fördelen med min gamla GSX är ägandekostnaderna...de är ju obefintliga!!!!
Den bortglömde italienaren, de är snygga de där.Bj.O.rn skrev:750 F1
Trådstartaren.soppatorsken skrev:Jag hoppas inte att du syftar på mig för då blir du besviken.
Silwer skrev:Den bortglömde italienaren, de är snygga de där.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|