En ny R1a kostar väl i försäkring per månad ungefär vad en bandag kostar?
Att det skulle vara billigare att köra bana har jag svårt att få ihop
Själv har jag inget emot att betala om jag känner att jag får något för pengarna.
En ny R1a kostar väl i försäkring per månad ungefär vad en bandag kostar?
Att det skulle vara billigare att köra bana har jag svårt att få ihop
En ny R1a kostar väl i försäkring per månad ungefär vad en bandag kostar?
Att det skulle vara billigare att köra bana har jag svårt att få ihop
Det är inte så svårt att få ihop om du tänker efter lite... En hoj som aldrig kommer att köras på gata kostar 0 kronor i försäkring, eller hur?
Själv har jag inget emot att betala om jag känner att jag får något för pengarna.
Och då kan du köra EN dag i månaden, istället för alla?
.
gata.
Småsmiska favoritvägarna, fika, bada, brassa ut när man vill utan att planera en massa. Ta hojen när man hälsar på någon. Sticka ut själv och bara lalla omkring.
Svina lite lagom i trafiken så att folk hytter med näven.
Hur lätt val som helst.
Får säga bana fast jag inte ens testat på det ordentligt. En skitbra sommar med gata avslutades sista dagen på semestern med spenatkänning. Blir lite irriterad på mig själv eftersom det varit rätt avancerad körning med fina 90-gradare precis innan och känslan var att det bara var transportsträcka kvar hem. Men när skallen inte är med får kroppen och mcn lida! Dock ofattbar tur! 25 meter voltande som avslutades mot en tall gav bara titan i vänsterhanden och smurfblå färgsättning på större delen av kroppen. Tack Spyke mm!
Det gäller att ha huvet med på hela resan när man kör gata
Just nu skyller jag på att jag inte ville bli sysslolös i garaget denna vinter.... Men det ligger nog något i det du säger!
När jag inte bedriver försvar mot att ha tillämpat självstympning för att slippa jobb.
Just nu skyller jag på att jag inte ville bli sysslolös i garaget denna vinter.... Men det ligger nog något i det du säger!
När jag inte bedriver försvar mot att ha tillämpat självstympning för att slippa jobb.
Gata.
Småsmiska favoritvägarna, fika, bada, brassa ut när man vill utan att planera en massa. Ta hojen när man hälsar på någon. Sticka ut själv och bara lalla omkring.
Svina lite lagom i trafiken så att folk hytter med näven.
Hur lätt val som helst.
Bana.
Körningen på gata har tyvär blivit tråkig.
Jag börjar nog bli gammal.
Bli gammal
Köra på bana: då gäller det ju att köra av satan djävlar ihelvete ,hitta apex, bromspunkter, maximala nedlägg, förbättra vartider varvtider, köra fortare. Det passar när man är ung.
När man blir gammal då flyttar man ut på gatan och glider omkring, kollar naturen, njuter av dagen, tar det lite lung. ser nya länder och miljöer
Om du fortfarande föredrar banan är du fortfarande ung.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |