selin skrev:2382424Ser fan inte bra ut alltså, men jag hoppas verkligen att du har rätt.
Det är klart du ska dit nu när du lurat dit mig
Har anmält mig så det är bara att hänga på nu
selin skrev:2382424Ser fan inte bra ut alltså, men jag hoppas verkligen att du har rätt.
jangus skrev:2382790Det är klart du ska dit nu när du lurat dit mig
Har anmält mig så det är bara att hänga på nu
selin skrev:2382031Vädret ser ut att bli piss, tråkigt.
Blade 4-ever skrev:2386302När ni ändå är där uppe, kan någon ge rapport om vårt lilla minne står kvar Vore ju kul om de sparat något iaf
Kör hårt
Blade 4-ever skrev:2386302När ni ändå är där uppe, kan någon ge rapport om vårt lilla minne står kvar Vore ju kul om de sparat något iaf
Kör hårt
duckie skrev:2386317Den där stod kvar när jag var upp för några veckor sen iaf.
bikerwoman skrev:2386386Ska du med Duckie? Vad kul! Då ses vi där
MC Doktorn skrev:2386891Någon som kan tala om hur banan är att köra lr är det en cykelbana mitt i skogen som elaka rykten säger.
Det går att vara fler än 10, alla håller inte samma tempo och även om det kan bli nån "klunga" kan man känna sig rätt ensam många varv med det antalet.ape skrev:238694830 pers anmälda hittils.
10 i varje grupp antar jag. Det är nog smärtgränsen för hur många som kan vara på den smala banan samtidigt även om arrnagörerna säger max 15 i varje grupp. Omkörningar enbart på ett par av raksträckorna och spårval mkt viktigt på denna bana eller vad tror ni?
Efter att ha sett filmen känns det verkligen som om det bara är ett spår som gäller.
Klart det är en cykelbana. Varvrekordet på de 2 kilometrarna ligger ju bara på mesiga 0,59 (krya på dig Johan, jag jagar dig nu...)MC Doktorn skrev:2386891Någon som kan tala om hur banan är att köra lr är det en cykelbana mitt i skogen som elaka rykten säger.
Jag tänkte lämna Borlänge vid den tiden, men vi åker inte samma väg. Sammanstråla i Rättvik kanske? Jag borde vara vid OKQ8 vid typ 0715 isf, det är ungefär halvvägs för mig.3plE skrev:2389022Bara jag som inte ska lyxa på GrandÄlvdalen?
Nån som vill samåka på söndag morgon? Hade tänkt försöka lämna falun vid 06:30 eller så...
Jåke skrev:2389048Jag tänkte lämna Borlänge vid den tiden, men vi åker inte samma väg. Sammanstråla i Rättvik kanske? Jag borde vara vid OKQ8 vid typ 0715 isf, det är ungefär halvvägs för mig.
Jag tänkte på den du har på höger sida precis när du kommer nerför berget, vid korsningen faluvägen/leksandsvägen.3plE skrev:2389460Vi kör på det! OKQ8, är det macken på höger sida med "depå infart"?
Fler som vill sammanstråla?
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |