Bandagen på Gotlandring

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Slem skrev:
Eftersom jag troligen var den enda på Gotland ring som inte var med på sporthoj så tänkte jag att nu är det nog dax. Jag puttrade runt på den blå SV:n i blå grupp. :hihi

vilken konstig nick du tog :) Eller står det för något annat än just... ja kladdigt/kletigt/obehagligt..?
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
KaZ skrev:
Fotografnissens bilder då?
eller va det nån av de ovan nämnda?

KaZ

Det kommer mail om det idag och vart dessa bilder finns

:)

/Liwa1
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
M:et skrev:
Japp, snabba gruppen var mycket trevligare att åka i än mellan!
Jag får tacka för föråkning förresten. I ett av passen körde du om mig och jag tog rygg på dig. Du fick mig att öka tempot lite till :tummenupp
Snyggt spår hade du :tummenupp
Letade efter dig i depån men då var du som bortblåst...
Körningen på lördagen fungerade mycket bättre.

Det var tråkigt att jag inte kunde vara med på din körning Liwa. Jag får ta det nästa gång istället!
Men inte såg jag dig där på onsdagen :confused:

Hmm... vafasen, knata ju runt där mellan passen och åkte inte hem förrns det sluta. Asså...det missade jag, brukar bli lite extra sporrad när någon hakar på..då hade det gått lite snabbare ändå! :) Åkte du efter länge? nära? brukar titta bakåt efter nån kurva ibland.. Om du låg nära skulle du visat nosen i någon inbromsning eller på rakan (där är ju din snäppet vassare) så jag sett dig, då hade det blitt ännu roligare! :tummenupp Missade lördagskörningen med lelles, åkte hem på torsdagen :kocko ska inte uppreoas nästa år!

Fick förövrigt ett jädrigt härligt race med en annan R6a, låg och bytte platser om vartannat men han fick soppatorks och kunde inte vara med på sista passet... :(
 
Last edited:

Slem

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Märsta
Hoj
SV650s
Caffe skrev:
vilken konstig nick du tog :) Eller står det för något annat än just... ja kladdigt/kletigt/obehagligt..?
Hade lite idé torka så det fick bli Slem. Risken fanns att jag aldig skulle regga mig på SH om jag var tvungen att komma på ett bra namn. :D
 

Hulken

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Steningehöjden
Hoj
Har haft Suzuki GSX-R600 -02 & KTM EXC 400 -04
johanrehn80 skrev:
jag vet, jag vet, jag vet :tungan

Jag vet också, det är min syrra. :)

Både jag & syrran höll en ganska låg profil under bandagen, så det är inte så konstigt om någon missade oss, men vi pratade med några i alla fall, så det finns säkert fler som känner till tjejen på den blå SV:n.
 

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Hulken skrev:
Jag vet också, det är min syrra. :)

Både jag & syrran höll en ganska låg profil under bandagen, så det är inte så konstigt om någon missade oss, men vi pratade med några i alla fall, så det finns säkert fler som känner till tjejen på den blå SV:n.

Japp! Jag. Trevligt att träffa er båda. :) (jaja och alla andra också givetvis, jag får ju inte nog av er! :kär :tungan )
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Slem skrev:
Hade lite idé torka så det fick bli Slem. Risken fanns att jag aldig skulle regga mig på SH om jag var tvungen att komma på ett bra namn. :D

Slem e bra, jag gillar Slem... höll jag på o säga uhm...
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Hulken skrev:
Jag vet också, det är min syrra. :)

Både jag & syrran höll en ganska låg profil under bandagen, så det är inte så konstigt om någon missade oss, men vi pratade med några i alla fall, så det finns säkert fler som känner till tjejen på den blå SV:n.


Ha, nu vet jag med. Det tog ett tag. Säg nu inte att jag har fel....då blir jag tokig :huvet Men visst hade din syster svart och vitt skinnställ va :confused:

Om inte så är jag förvirrad än :3freak

Nu ska jag mig på att skriva utan kolla tillbaka hur du stavar ditt namn SOUMALAINEN (hoppas det blev rätt) berätta för dig att till nästa år är det Gotland Ring helgen innan Lelleträffen igen. Jag har bokat det. Så då kan ni köra stanna på Gotland och köra flera gånger :banana
 
Last edited:

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Ort
Gotland
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
Var det någon som tog lite tider på hur fort det går att åka på GR???? Är nyfiken.. Har märkt att min Rs 250 inte hänger med dom stora hojarna iaf.. Jo i kurvorna kommer man i kapp:) Men sen när rakan kommer då får man bara se skorstenen från dom andra stora hojarna. sÅ kommer man i kapp i kurvorna.. Måste bara säga att banan är fantastisk!!!
 

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
print_screen skrev:
Var det någon som tog lite tider på hur fort det går att åka på GR???? Är nyfiken.. Har märkt att min Rs 250 inte hänger med dom stora hojarna iaf.. Jo i kurvorna kommer man i kapp:) Men sen när rakan kommer då får man bara se skorstenen från dom andra stora hojarna. sÅ kommer man i kapp i kurvorna.. Måste bara säga att banan är fantastisk!!!

:hihi Du vet väl att man i anslutning till ett sådant event ABSOLUT inte får ta tid... då räknas det som träning inför tävling och då gäller inte nåns försäkring... :hihi

Men om man frågar de små fina fåglar som följde efter vissa åkare så kvittrades det nåt om låga 1,35... men denna uppgift är självklart bara ett antagande och en gissning utefter den fågelska jag kan! :hihi
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Vi tog tid på gula gruppen när vi stog och käkade under lördagen. Dom snabbaste körde på 1,40-1,50 om jag inte missminner mig...

Ha det som fingervisning!

//jaG

print_screen skrev:
Var det någon som tog lite tider på hur fort det går att åka på GR???? Är nyfiken.. Har märkt att min Rs 250 inte hänger med dom stora hojarna iaf.. Jo i kurvorna kommer man i kapp:) Men sen när rakan kommer då får man bara se skorstenen från dom andra stora hojarna. sÅ kommer man i kapp i kurvorna.. Måste bara säga att banan är fantastisk!!!
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
KaZ skrev:
Men om man frågar de små fina fåglar som följde efter vissa åkare så kvittrades det nåt om låga 1,35... men denna uppgift är självklart bara ett antagande och en gissning utefter den fågelska jag kan! :hihi

Det var väl ett par som körde med kamera den 12/6? Hur snabbt körde de på då?
 

print_screen

Säkerhetskontroll??? Ja Då!!!
Gick med
14 May 2004
Ort
Gotland
Hoj
Bimota SB7EF, GRCMiniMoto, yamaha R6, Yamaha wr 450, suzuki rm 85, aprilia rs 125, aprilia rs 250, kanske någon hoj till...
KaZ skrev:
:hihi Du vet väl att man i anslutning till ett sådant event ABSOLUT inte får ta tid... då räknas det som träning inför tävling och då gäller inte nåns försäkring... :hihi

Men om man frågar de små fina fåglar som följde efter vissa åkare så kvittrades det nåt om låga 1,35... men denna uppgift är självklart bara ett antagande och en gissning utefter den fågelska jag kan! :hihi

En kompis till mig tog tid på mig igår och han sa att jag hade kört på 1.33 men jag tyckte det lät lite som en glädjetid. Kan nog va så att man kan lägga på 5 sec eller så??? men va vet jag?? Själv tyckte jag det gick fort som fan med däck släpp på både fram o bak i en del kurvor.. Jag bara älskar farten!!! :banana :banana
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
Liwa1 skrev:
Ha, nu vet jag med. Det tog ett tag. Säg nu inte att jag har fel....då blir jag tokig :huvet Men visst hade din syster svart och vitt skinnställ va :confused:

Om inte så är jag förvirrad än :3freak

Nu ska jag mig på att skriva utan kolla tillbaka hur du stavar ditt namn SOUMALAINEN (hoppas det blev rätt) berätta för dig att till nästa år är det Gotland Ring helgen innan Lelleträffen igen. Jag har bokat det. Så då kan ni köra stanna på Gotland och köra flera gånger :banana

Låter gött, 3 bandagar inom en vecka... :) Men saken är väl den att räknar man efter så blir den första rätt dyr jämfört med lelles som man får 2 dagar för en tusing inkl båt, camping, mm mm... Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag inte räkna efter!! :)
 

Hulken

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Steningehöjden
Hoj
Har haft Suzuki GSX-R600 -02 & KTM EXC 400 -04
Liwa1 skrev:
Ha, nu vet jag med. Det tog ett tag. Säg nu inte att jag har fel....då blir jag tokig :huvet Men visst hade din syster svart och vitt skinnställ va :confused:

Om inte så är jag förvirrad än :3freak

Stämmer bra det. :tummenupp
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Hehe, det var säkert jag som var blind som vanligt!!
Det passet jag låg bakom dig så hade jag den nya Bladen för provkörning (om jag inte minns helt fel) så det kändes inte aktuellt att gå upp och utmana... Mina vänner på Lelles hade nog haft ett och annat att säga mig om det hänt något :)
Men jag låg bakom i 3 - 4 varv på behörigt avstånd innan jag var tvungen att gå in och lämna över till nästa :(
Kom till Kinnekulle den 5 juli så kan vi rejsa vidare :tuttar Alltid kul att mäta sig med någon annan :banana

Suomalainen skrev:
Hmm... vafasen, knata ju runt där mellan passen och åkte inte hem förrns det sluta. Asså...det missade jag, brukar bli lite extra sporrad när någon hakar på..då hade det gått lite snabbare ändå! :) Åkte du efter länge? nära? brukar titta bakåt efter nån kurva ibland.. Om du låg nära skulle du visat nosen i någon inbromsning eller på rakan (där är ju din snäppet vassare) så jag sett dig, då hade det blitt ännu roligare! :tummenupp Missade lördagskörningen med lelles, åkte hem på torsdagen :kocko ska inte uppreoas nästa år!

Fick förövrigt ett jädrigt härligt race med en annan R6a, låg och bytte platser om vartannat men han fick soppatorks och kunde inte vara med på sista passet... :(
 

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Suomalainen skrev:
Låter gött, 3 bandagar inom en vecka... :) Men saken är väl den att räknar man efter så blir den första rätt dyr jämfört med lelles som man får 2 dagar för en tusing inkl båt, camping, mm mm... Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag inte räkna efter!! :)

Jo men du vet ju inte kostnaden än för nästa år när det gäller SH och vad eller hur det läggs upp :)

Vänta och se :tummenupp

Sen kan jag meddela att SH och Din MC körningen var bra mycket bättre än Lellekörningen. Det är vad jag tyckte personligen och andra sagt med.

M:et, vi ses på Kullen den 5 juli :banana
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Liwa1 skrev:
Jo men du vet ju inte kostnaden än för nästa år när det gäller SH och vad eller hur det läggs upp :)

Vänta och se :tummenupp

Sen kan jag meddela att SH och Din MC körningen var bra mycket bättre än Lellekörningen. Det är vad jag tyckte personligen och andra sagt med.

M:et, vi ses på Kullen den 5 juli :banana

Trevligt!!! Då ska jag se till att hitta dig denna gången bara :)

Nästa år så ska jag inte hoppa av din åkning före Lelleträffen! Då blir det att stanna hela veckan!
Topp att du orkar fixa det vi andra bara snackar om :tummenupp
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Liwa1 skrev:
Jo men du vet ju inte kostnaden än för nästa år när det gäller SH och vad eller hur det läggs upp :)

Vänta och se :tummenupp

Sen kan jag meddela att SH och Din MC körningen var bra mycket bättre än Lellekörningen. Det är vad jag tyckte personligen och andra sagt med.

M:et, vi ses på Kullen den 5 juli :banana

Men lördagskörningen på Lelle á 290 riksdaler höll bra mycket bättre klass än den på Onsdagen. Det kan jag sätta mina plomber på ... :näsblod

Men jag ser fram emot att din körning på kinnekulle blir klar... då får man ju träffa dej och den lilla igen :gnissla

//jaG
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top