Är bandit dött på marknaden nu förtiden?
Ingen som e sugen på en vettig hoj till bra pris vid snabb affär?
min bandit e till salu om någon e intresserad
Jag bjuder 15K.. men då ska jag ha en puss på kinden oxå....
15 Kramar, det va dåligt bjudet...
där ligger nytagna bilder i mitt garage
Dåligt bjudet...
Vet många damer som skulle döda för 15 simonkramar
Men varför ska jag ge dig hojen efter 15 simonkramar när jag vet mycket väl om att jag får 16 simonkramar minst om jag bara kommer till forshaga..
Är bandit dött på marknaden nu förtiden?
Ingen som e sugen på en vettig hoj till bra pris vid snabb affär?
http://www.blocket.se/vi/12711709.htm?ca=11_s
Denna tråd har jag missat...! Jaja då kommer ett lååångt inlägg då...för att visa att åtminstone en försöker återuppliva Banditen.
Köpte en 07:a för en månad sedan och är nöjd än så länge men har bara kört ca 100 mil, så nu är det dags för 1:a servicen.
Har varit tvungen att sätta på en ruta, men har dock ej ännu ej märkt nån skillnad (det har blåst eller surat så in i h-e här uppe i jämtland den senaste tiden)
Köpte ruta eftersom de nämnde något om att det ej finns Bandit GSF650 utan abs men med kåpa, ack vad jag skulle snokat lite till...för det gör det men men köpsugen som man var så...
Jag vet ej hur många som har Bandit här men det borde väl vara ett par.
Jag är nyfiken på "barnsjukdomar" på dessa fast med 07 så är det en helt ny motor så det kanske ej är så många som har erfarenheten av 07:an???
Att det är en ny motor etc fick jag erfara då jag fick ett fint pris på ett leovince system av försäljaren som dock ej passade eftersom det var till
06:an =P men som det är så klarar jag mig utan mer motorljud. Visst skulle det vara kul med ljud men bara för att det låter bör det väl ej vara skojigare att köra. För min del skulle det innebära en del viktminskning (ca 3 kg) då det är katalysator od. Jämfört med 06:an så är 07:ans ljuddämpare som ventilationstrumma i omkrets (06:an sugrör).
Då denna är sprojlans ny så undrar jag mer och mer huruvida det ska låta lite "här o där", jag tycker växellådan är trög (klonkar och tar emot), bromsarna låter ej på ett vinande sätt utan mer som att det skaver, tänkte vänt och se om det beror på att de ska "bromsas in". Framhjulet rullar trögt som om de dragit åt lager eller så för hårt.
Vad gäller växlarna på denna så bör det väl vara lite mer lättväxlat då det är en mindre sporthoj. Körde en V-strom och där var det som att skära i smör med het kniv när man växklade, jag märkte det knappt.
Hos återförsäljaren så säger de att det ska låta lite men den är ju NY, då bör den väl ej låta som att den är fem år äldre än vad den är.
Någon som känner sig manad komma med tips, synpunkter och erfarenheter på Banditen...
15 pix för hojen alltså? Vad är det för årsmodell? Låter riktigt billigt må jag säga!
Funkar det bra att köra med cross-styre? Några problem med att byta till det?
Känns lite maffigare med cross-styre på när man kör (tycker jag)
Det problem du kan stöta på vid ett byte är att kablar till reglagen och liknande kan vara för korta om du sätter på ett för brett styre. Jag gjorde det misstaget, men då var det bara till att kapa styrändarna lite
Man tackar för tipsen! har funderat ett tag på cross-styre ett tag, det får bli i vinter. Ska kapa bakskärmen oxå så att det blir lite street-fighter över den.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari