Chunky Monkey
London's calling
Hårdare stötdämpare gjörde det lite lättare men inte höjningen.
Jag satte på mitt slipon i helgen och det lät så jävla nice! vilken skillnad! jag har inte gjort ngt övrigt och den låter som den går hur fint som helst. Men jag har inte provat att köra den eftersom det var så jävla kallt ute. Så får se nästa säsong hur det låter och känns.ola_sandin skrev:Ni som har satt på slip-on på era banditer, vad har ni för munstycken och inställningar på förgasarna? Funkar det att köra med slip-on utan att bestycka upp eller går motorn för magert då? Har lite plander på att konstruera ett eget slip-on till tjejens hoj. Jag är inte ute efter att höja effekten utan bara få ett lite vettigare ljud..
CeltaniC skrev:Jag satte på mitt slipon i helgen och det lät så jävla nice! vilken skillnad! jag har inte gjort ngt övrigt och den låter som den går hur fint som helst. Men jag har inte provat att köra den eftersom det var så jävla kallt ute. Så får se nästa säsong hur det låter och känns.
hojbrud skrev:nu blir jag sugen på att höra omd et blev skillnad mot mitt..
vad köpte du för något?
Simp skrev:Vad har du på nu? Har du orginal måste du byta om du ska bygga fighter.....
Hello girl det var ett ART Slipon och det lät sweet!hojbrud skrev:nu blir jag sugen på att höra omd et blev skillnad mot mitt..
vad köpte du för något?
CeltaniC skrev:Hello girl det var ett ART Slipon och det lät sweet!
Nä ett ART skrev jaghojbrud skrev:Nä kan det varit ett Arrow?
CeltaniC skrev:Nä ett ART skrev jag
CeltaniC skrev:Nä ett ART skrev jag
hojbrud skrev:Men det skrev inte jag...
jag har i alla fall inte ART.....
JAG har något annat på A......
Tror det e Arrow jag har
Simp skrev:Akrapovich? (stavning)?
Ett Arrow kan det vara och det är bättre (prismässigt) iaf. Men jag är nöjd, nu längtar man som fan på första turen!hojbrud skrev:Nää Det heter Arrow
Simp skrev:Är det någon här som är intresserad av kraschpuckar till sin bandit? Jag och hojbrud kommer att göra ett litet gruppköp via bingo av puckar. Och ju fler som vill vara med ju billigare blir det. Puckarna är i Delrin och verkar kanon.
CeltaniC skrev:Ett Arrow kan det vara och det är bättre (prismässigt) iaf. Men jag är nöjd, nu längtar man som fan på första turen!
- Don't Worry, Be Happy! laaaaaaaaaaaaaaaa lalala lalalala....hojbrud skrev:Jag har ingen aning, fick det i student present av två grabbar i RR
ft skrev:Vad skulle de landa på? Läste i krashpucksgruppköpstråden och tyckte det stod att det inte blev några puckar till Banditer?
ft skrev:Vad skulle de landa på? Läste i krashpucksgruppköpstråden och tyckte det stod att det inte blev några puckar till Banditer?
Motorbågar, har någon ett förslag på var man hittar sådana billigt?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|