Bandit 600-tråden

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
ola_sandin skrev:
Ni som har satt på slip-on på era banditer, vad har ni för munstycken och inställningar på förgasarna? Funkar det att köra med slip-on utan att bestycka upp eller går motorn för magert då? Har lite plander på att konstruera ett eget slip-on till tjejens hoj. Jag är inte ute efter att höja effekten utan bara få ett lite vettigare ljud..
Jag satte på mitt slipon i helgen och det lät så jävla nice! vilken skillnad! jag har inte gjort ngt övrigt och den låter som den går hur fint som helst. Men jag har inte provat att köra den eftersom det var så jävla kallt ute. Så får se nästa säsong hur det låter och känns.
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
CeltaniC skrev:
Jag satte på mitt slipon i helgen och det lät så jävla nice! vilken skillnad! jag har inte gjort ngt övrigt och den låter som den går hur fint som helst. Men jag har inte provat att köra den eftersom det var så jävla kallt ute. Så får se nästa säsong hur det låter och känns.


nu blir jag sugen på att höra omd et blev skillnad mot mitt..
vad köpte du för något?
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
Simp skrev:
Vad har du på nu? Har du orginal måste du byta om du ska bygga fighter.....


Nä jag har faktiskt inte orginal, fick ett helsystem i studentpresent av två toppen killar från forumet:)
dock är det ett slip on som varit krachat så lite bulor e det, men gud vad härligt det låter..
kommer inte ihåg va de va för något..
Något på A har jag för mig.. :hihi
 

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 950 sm
CeltaniC skrev:
Nä ett ART skrev jag ;)

Härligt med lite roligare ljud.. Känns som man får 10extra häst bara på ljudet.. Kan lova dig att du kommer att få många fler ögon på dig nästa säsong än denna..
 

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 950 sm
Är det någon här som är intresserad av kraschpuckar till sin bandit? Jag och hojbrud kommer att göra ett litet gruppköp via bingo av puckar. Och ju fler som vill vara med ju billigare blir det. Puckarna är i Delrin och verkar kanon.

Intresse meddelas till bingo via PM.
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Simp skrev:
Är det någon här som är intresserad av kraschpuckar till sin bandit? Jag och hojbrud kommer att göra ett litet gruppköp via bingo av puckar. Och ju fler som vill vara med ju billigare blir det. Puckarna är i Delrin och verkar kanon.

Vad skulle de landa på? Läste i krashpucksgruppköpstråden och tyckte det stod att det inte blev några puckar till Banditer?

Motorbågar, har någon ett förslag på var man hittar sådana billigt?
 

Yngve

Life sucks, then you marry one who don`t
Gick med
13 Sep 2003
Ort
Norge
Hoj
Hayabusa 1585 Hayabusa 1471 ZX998R B-King 1507
Jeg har borret en Bandit 600 opp til 930 kubikk. Gav 116 hester på bakhjulet....
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
CeltaniC skrev:
Ett Arrow kan det vara och det är bättre (prismässigt) iaf. Men jag är nöjd, nu längtar man som fan på första turen! :hoppa :yoparty

Jag har ingen aning, fick det i student present av två grabbar i RR:)
 

Simp

King of the hill
Gick med
25 Apr 2004
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 950 sm
ft skrev:
Vad skulle de landa på? Läste i krashpucksgruppköpstråden och tyckte det stod att det inte blev några puckar till Banditer?

Priset är inte klart. Han ville ha 62 pund för 2 par.. Så där har du något att gå på.. Bingo kan ge bättre svar. Skicka PM
 

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Skåne
Hoj
Såld!! Z1000-06
ft skrev:
Vad skulle de landa på? Läste i krashpucksgruppköpstråden och tyckte det stod att det inte blev några puckar till Banditer?

Motorbågar, har någon ett förslag på var man hittar sådana billigt?

MOTORBÅGAR!!!!
*ryser*
kör du costum eller?
:hihi
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top