Finfin Transporter uthyres billigt för bankörning eller liknande.
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=53316
Någon som har tänkt att åka till Falken nästa onsdag? Jag är sugen och har en kompis som kommer söderifrån som kan vara tidig och köpa biljetter.
Någon mer som skall till Fivers heldagskörning (ända till 2000) på Torpet nu på torsdag?
+23 och växlande sol/molnigt ser det ut att bli.
Låter fint, men får nog sitta och jobba är jag rädd. Ser dock ut att bli en tur dit imorrn för kvällskörning.
Tacksam ifall nån kan svara på när nästa eftermiddagskörning blir på Falkenberg för gathojjar. Skulle vara så kul nu när jobbet lugnat sig.
Tacksam ifall nån kan svara på när nästa eftermiddagskörning blir på Falkenberg för gathojjar. Skulle vara så kul nu när jobbet lugnat sig.
Blev det någon tur dit?
24-26grader och strålande sol på torsdag! Ta ledigt
Låter lockande, men det är sista dagen på mitt gamla jobb, så det ska la bjudas på fika och sånt. Idag var det himla fint i alla fall.
Här blir jag stekt av Mårten Förgöraren tror jag.
Stämmer gubben!
... grymt fin kväll! ... men jag kroknade helt efter första passet och fick vätskebristen Allan. Fick knappt in hojen i förrådet sedan p.g.a skallebanket!
Hur gick det för dig?
Blev det någon tur dit?
24-26grader och strålande sol på torsdag! Ta ledigt
Nästa onsdag, 6juli
Onsdag 6 Juli MC Gathojar 17.00-20.00
Hur ere nuförtin? Kan man klara sig med termignoni mysmuller-pipor? Det är ju inga hiskeliga varvtal på min traktor. Orka montera original liksom
Någon som skall till Anderstorp till helgen???
Jag har ett par fälgar till min blade som måste hem till gbg om någon kan tänka sig slänga med de hem?
Självklart mot ersättning om det krävs???
MVH
Quinton 0701451918
Hur ere nuförtin? Kan man klara sig med termignoni mysmuller-pipor? Det är ju inga hiskeliga varvtal på min traktor. Orka montera original liksom
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|