Bankörning & RR

Lady in Red

Doctor
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
CBR600 RR -09
Dagens hjälte är crillepille64 som ensam ställde upp i 2-timmars ERF på Anderstorp idag, efter att ena team-kamratens växellåda gav upp samt att den andra hamnade på sjukhus. Trots krasch efter flygrakan under race hoppade han på hojen igen och tog målflagg!

Tråkigt att behöva meddela att det idag slutade på sjukhus för Crillepille. Han blev taskigt omkörd i den skarpa vänstern efter karusellen (ut på depårakan) av någon som tog hans spår, så att han åkte av :mad:
Nu ligger han på IVA med punkterad lunga, brutet revben & brutet skulderblad, men mår efter omständigheterena förhållandevis väl, dock besviken över att föraren som orsakade detta inte hört av sig på något sätt..

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
:fattartil
Fördelen med att vara långsam, mitt däckskonto behöver inte vara särskitl stort! ;)

Någon som skall till Falkenberg på onsdag?

Jag tänkte damma av knäpuckarna igen :)

Däckvärmarna skulle jag inte sålt kom jag på nu, hoppas man kan få upp temp ändå :gnissla

Har kittat duccen med original-auspuff idag. Tror du man behöver boka och betala innan??

Vad köstar det??

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Jag tänkte damma av knäpuckarna igen :)

Däckvärmarna skulle jag inte sålt kom jag på nu, hoppas man kan få upp temp ändå :gnissla

Har kittat duccen med original-auspuff idag. Tror du man behöver boka och betala innan??

Ser ut att bli gott väder på onsdagkvällen och då är det nog bra att vara där till 1530 om man inte har någon som köpa plats åt en tidigare.
Jag siktar på att vara där till 1430-1500, kommer packa och åka vid lunch. Kan köpa plats till dig om du inte kan komma tidigare. :hojraket

350kr kostar det.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ser ut att bli gott väder på onsdagkvällen och då är det nog bra att vara där till 1530 om man inte har någon som köpa plats åt en tidigare.
Jag siktar på att vara där till 1430-1500, kommer packa och åka vid lunch. Kan köpa plats till dig om du inte kan komma tidigare. :hojraket

350kr kostar det.

Nä jag har semester så jag har hela dagen på mig, då siktar jag på att var där runt 15 också. :)

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Okejrå! :)

Får slänga på originalpuffet imorgon. Siktar på att dra från jobbet vid 16 då.

Stress, stress, stress, när ska det bli bra?

Grymt! :) Dra halvfyra så slipper du stressa så blir det mer emozione. Tanka kan vara bra med. Jag fyller en dunk iofs men laptimern lämnar jag hemma för säkerhet skull.

Hellmoppers_1

Träsktrollet
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
Ärrsäcksa från 5
Jag tänkte åka dit, har aldrig åkt på Falken innan så det kan vara bra att åka med nån som hittar...

14:30 på GP funkar fint för mig :)

:tummenupp

Gött... då vet man att det är värt o vänta ;p Ses imorgon då!

Mårten: du får göra som jag, kitta om bajken, ställa på den o köra gatgrupp :tummenupp

Jag åker väl med Cykelstyre ner, men vi kan ju hålla sällskap hem annars kanske :)

Låter bra... det verkar som om vi blir flera dessutom :tummenupp

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj