hållundan
Emozione!
Det där svaret övertygar.Magnus skrev:2550764Klart att du skall tävla! Du kan ju i alla fall köra ett B-race på Falken t.ex. Det ger välldigt mycket mer än att bara träna. Man pressar det lilla extra som man inte gör på träning och då inser man att det går åka fortare än man tror.
Ang hoj: Jag tycker 600cc är ballare. Man kan vara lite mer våldsam och kan ligga och "pressa" hojen lite mer och så är den ju lite mer förlåtande om man är lite för het på gasen. En 1000cc biter ju ifrån på ett hårdare sätt om man lägger på för mycket gas och så är den ju lite jobbigare att baxa runt på de svenska banorna, förutom på Anderstorp då.
Annars så har det ju ingen större betydelse vad du köper. En R6:a från 00 räcker ganska långt och det gör en R1/R1000 (R1000 tror jag är bättre) från samma år också. Det som gör att man blir snabbare är ju hur mycket man kör. En annan fördel kan ju vara att köpe an som är gatreggad, men det är ytterst på gånger man vill köra på gata när man har fått smak på racingen
Att få rejsa mot flugan, och kanske även Johansson (fogerty) som idag köpt en rejssexa och alla andra kan ju säkert få hornen att växa... Och förhoppningsvis utveckla en som förare.
Funkar din nu eller? Man kanske är seriös spekulant om bara min rackare får en ny ägare inom kort...
Edit: Har kört ett gäng 600or på gata innan min nuvarande 750, och det ÄR ju roligt.