hållundan
Emozione!
Haha, a'la rookies i NHL då!IRON MAN skrev:2597104Ni fjunisar är välkommna om ni betalar för all öl
Haha, a'la rookies i NHL då!IRON MAN skrev:2597104Ni fjunisar är välkommna om ni betalar för all öl
hållundan skrev:2597361Haha, a'la rookies i NHL då!
Magnus skrev:2599510Jag skall berätta hur fort man kan köra in i högfartar'n på falken
Magnus skrev:2599510Jag skall berätta hur fort man kan köra in i högfartar'n på falken
Simpa skrev:2600577Med MAN menar du hur fort andra kan köra men inte du
( Vågar säga så eftersom du är av med kragen...)
IRON MAN skrev:260476315 SEPTEMBER 2006 / TRÄNINGSLÄGER I SPANIEN MED STEFAN FOLKESSON I FEBRUARI 2007
Stefan kommer att anordna två träningsläger i Spanien nästa år.
Det första lägret hålls i Cartagena 12/3 - 16/3. Priset för en vecka är 3850 sek/ förare och det blir körning från klockan 10.00 - 18.00 varje dag med ett uppehåll för lunch mellan 13.00 - 14.00 . Det finns plats för 30 förare i Cartagena och det fins möjlighet att hyra depåbox om så önskas till ett pris av cirka 140 euro för en vecka. Vi har 10 depåboxar bokade så det blir tre förare i varje. För mer information om banan och var den ligger, kolla in deras hem sida www.circuitocartagena.com.
FARFAR skrev:2637051Svar från bilder tråden.
Japp det Peters gamla.
Jag kan aldrig bli så tuff som ni i 600, jag får köra fort rakt fram med min 1000
istället .
Jag fick mitt nr idag
FARFAR är #17 i Rookie 1000 nästa år
Migael skrev:2638115Tja, någon som vet ett ställe där man kan köra motard i gbg?
Vad jag har hört skall en deltävling i motard sm -07 hållas i gbg, frågan är bara vart arrangören hade tänkt sig i så fall? Det enda jag kan komma just nu är 013-gokartbanan åt torslandahållet och majorna gokart typ ....aja någon som vet nått?
FARFAR skrev:2638491Citat:
Det är dags att växa till sig och mogna lite vet ja
Ja ja men för mej gåååår de snabbt!Gottis skrev:2638548Vi har storleken på andra ställen
FARFAR skrev:2638589Ja ja men för mej gåååår de snabbt!
FARFAR skrev:2638589Ja ja men för mej gåååår de snabbt!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari