1.38 är fort på riktigt Men jävel va topp 4 körde fort!
Ja det gick fort på många håll i helgen topp 4 i R600 körde 1.40-tider, det är bara inse att man är fast i mid-pack rookie träsket föralltid
Ja det gick fort på många håll i helgen topp 4 i R600 körde 1.40-tider, det är bara inse att man är fast i mid-pack rookie träsket föralltid
Ja toppen i R600 imponerade verkligen. Grymt kört, men även "midpack'et" kör ju fort som fan nu. Oskar körde 1.43 och slutade på 20:e plats. Tur att man stod på läktaren...
Sedan tror man ju att man skall ta några kliv uppåt i tabellen när man blir av med alla snabba efter säsongen, men på något konstigt vis kommer det alltid nya snabba jäklar varje säsong.
Ja toppen i R600 imponerade verkligen. Grymt kört, men även "midpack'et" kör ju fort som fan nu. Oskar körde 1.43 och slutade på 20:e plats. Tur att man stod på läktaren...
Sedan tror man ju att man skall ta några kliv uppåt i tabellen när man blir av med alla snabba efter säsongen, men på något konstigt vis kommer det alltid nya snabba jäklar varje säsong.
Förresten Mårten, du ska tanka på söndag och inget köra själv glöm inte det...
Man borde ju veta bättre vid det här laget, men efter första kvalet så vågade man ju nästan tro det, då min 1.43-tid räckte till 5:e plats! Menmen den glädjen blev kortvarig, fast man ska nog vara nöjd med en tiondeplats ändå.
Ja visst fasen är det imponerande. Allt under 1.45 får man ju ta i ordentligt med en 600. Men om du testar att visa dig på banan i stället för på läktaren nån gång så kanske du oxå kommer ner under 1.50
Kommer bli härligt fight på torpet sen om några veckor, vi får se till att ha samma pass du och jag.
Jovisst, jag är nöjd men man vill ju alltid ha lite merEn 10:e plats är ju skitbra. Speciellt för sånna gamlingar som du eller jag
Du slog ju brorsan placeringsmässigt väl? Tidsmässigt också?
Ahh... vi syns i REC? i Anderstorp då antar jag? Om allt går som planerat vill säga...Va fick du luft ifrån????
Det skall bli skoj. Kör jag ifrån dig otränad med en 600moppe så lär du få höra det tills du dör hehehehe...
Va fick du luft ifrån????
Det skall bli skoj. Kör jag ifrån dig otränad med en 600moppe så lär du få höra det tills du dör hehehehe...
Jovisst, jag är nöjd men man vill ju alltid ha lite mer
Jo jag slog brorsan inte tidsmässigt dock på kvalen. Fast man ska nog inte dra för stora växlar på det med tanke på i vilket skick han var i denna helgen, feber, yrsel och konstant hosta... bara väntar att han ska ha smittat mig med...
Ahh... vi syns i REC? i Anderstorp då antar jag? Om allt går som planerat vill säga...
Du körde ju grymma tider i helga
Du får komma med lite tips, superstock 600 för dig nästa tror jag.
Förgöraren is getting UPSET!!!
Gissa men som vet hur det känns att bli omblåst på Mantorp....
Inte var det jag i alla fall. Men någon på M.
/P
Kul att träffa Knut o Förgöraren för första gången Hoppas vi syns fler gånger under säsongen
Rock On!!
Härligt med all denna racing hets
jag skall göra allt för att fortsätta slå Lawner, 1-0 efter årets första race, men tiderna är farligt lika
Önskar dig all lycka och välgång!
Körde enligt slapptimern 49.39 på falken i fredags vet inte om jag ska tro på det men jag vill tro på det.
... Å stort Grattis till Strider å Simpa för 11an i REC:et!!!
Stabilt som fan, å grymt sköj såg det ut att vara
\m/
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |