1.38 är fort på riktigtMen jävel va topp 4 körde fort!
Ja det gick fort på många håll i helgentopp 4 i R600 körde 1.40-tider, det är bara inse att man är fast i mid-pack rookie träsket föralltid
![]()
Ja det gick fort på många håll i helgentopp 4 i R600 körde 1.40-tider, det är bara inse att man är fast i mid-pack rookie träsket föralltid
![]()
Ja toppen i R600 imponerade verkligen. Grymt kört, men även "midpack'et" kör ju fort som fan nu. Oskar körde 1.43 och slutade på 20:e plats. Tur att man stod på läktaren...
Sedan tror man ju att man skall ta några kliv uppåt i tabellen när man blir av med alla snabba efter säsongen, men på något konstigt vis kommer det alltid nya snabba jäklar varje säsong.
Ja toppen i R600 imponerade verkligen. Grymt kört, men även "midpack'et" kör ju fort som fan nu. Oskar körde 1.43 och slutade på 20:e plats. Tur att man stod på läktaren...
Sedan tror man ju att man skall ta några kliv uppåt i tabellen när man blir av med alla snabba efter säsongen, men på något konstigt vis kommer det alltid nya snabba jäklar varje säsong.
Förresten Mårten, du ska tanka på söndag och inget köra själv glöm inte det...
Man borde ju veta bättre vid det här laget, men efter första kvalet så vågade man ju nästan tro det, då min 1.43-tid räckte till 5:e plats! Menmen den glädjen blev kortvarig, fast man ska nog vara nöjd med en tiondeplats ändå.![]()
Ja visst fasen är det imponerande. Allt under 1.45 får man ju ta i ordentligt med en 600. Men om du testar att visa dig på banan i stället för på läktaren nån gång så kanske du oxå kommer ner under 1.50![]()
Kommer bli härligt fight på torpet sen om några veckor, vi får se till att ha samma pass du och jag.
Jovisst, jag är nöjd men man vill ju alltid ha lite merEn 10:e plats är ju skitbra. Speciellt för sånna gamlingar som du eller jag![]()
Du slog ju brorsan placeringsmässigt väl? Tidsmässigt också?
Ahh... vi syns i REC? i Anderstorp då antar jag? Om allt går som planerat vill säga...Va fick du luft ifrån????
Det skall bli skoj. Kör jag ifrån dig otränad med en 600moppe så lär du få höra det tills du dör hehehehe...
Va fick du luft ifrån????
Det skall bli skoj. Kör jag ifrån dig otränad med en 600moppe så lär du få höra det tills du dör hehehehe...
Jovisst, jag är nöjd men man vill ju alltid ha lite mer![]()
Jo jag slog brorsaninte tidsmässigt dock på kvalen. Fast man ska nog inte dra för stora växlar på det med tanke på i vilket skick han var i denna helgen, feber, yrsel och konstant hosta...
bara väntar att han ska ha smittat mig med...
Ahh... vi syns i REC? i Anderstorp då antar jag? Om allt går som planerat vill säga...
Du körde ju grymma tider i helga![]()
Du får komma med lite tips, superstock 600 för dig nästa tror jag.
Förgöraren is getting UPSET!!!![]()
Gissa men som vet hur det känns att bli omblåst på Mantorp....![]()
Inte var det jag i alla fall. Men någon på M.![]()
/P
Kul att träffa Knut o Förgöraren för första gångenHoppas vi syns fler gånger under säsongen
![]()
Rock On!!![]()
Härligt med all denna racing hets![]()
jag skall göra allt för att fortsätta slå Lawner, 1-0 efter årets första race, men tiderna är farligt lika![]()
Önskar dig all lycka och välgång!![]()
![]()
Körde enligt slapptimern 49.39 på falken i fredags vet inte om jag ska tro på det men jag vill tro på det.
... Å stort Grattistill Strider å Simpa för 11an i REC:et!!!
Stabilt som fan, å grymt sköj såg det ut att vara![]()
\m/
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |