Nu är det klart jag och Magnus kör erf på min 600 så alla tjockytusen hojar kan steka oss på anderstorpsrakan.
Vilka mer skall till torpet och harva?
Sköj
Intresserade av del i box kanske?
Nu är det klart jag och Magnus kör erf på min 600 så alla tjockytusen hojar kan steka oss på anderstorpsrakan.
Sköj
Intresserade av del i box kanske?
Tjena var på falkenberg i onsdags för första gången första bankörningen för mig finns de någon lite längre bana i närheten av gbg??
Box är ju för Lyx-A-förare ju... Själv funderar jag på att skita i kvalet och kasta mig direkt in i tävlingen eftersom träning är för de talanglösa
du är väl för gammal för att tälta
Jag får övertala Dennis att vi kör på hans hoj så ni inte har något att skylla på då!
nästan redan övertalad, vore ju faan att missa detta tillfälle
Jag får övertala Dennis att vi kör på hans hoj så ni inte har något att skylla på då!
Frågan är om du kan steka mig två gånger i rad på torpet, känns ju inte kul, då badar jag hellre leca och mekar i tre timmar
Box är ju för Lyx-A-förare ju... Själv funderar jag på att skita i kvalet och kasta mig direkt in i tävlingen eftersom träning är för de talanglösa
Anderstorp 4km racingbana. Det är ca 15 mil dit.
Annars har du Kinnekulle inom 15 mil och Gelleråsen ca 30 mil.
Vet du något om uppetider å sånt?priser ja så mycke information som möjligt tack
Vet du något om uppetider å sånt?priser ja så mycke information som möjligt tack
Har lagt upp årets alla bandagar/tävlingsdatum här: http://www.highsider.se/page33.html
Kan möjligtsvis ha missat något som blivit ändrat. Men det mesta ska vara där.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |