Bankörning & RR

29Racing

SST600 2010
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
YZF-R6 2007
Tackar för alla gratulationer!

Räknar med tufft motstånd på rec knutstorp nu till helgen:)

29Racing

SST600 2010
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
YZF-R6 2007
Falken på onsdag ser blött ut !

jag som behöver köra i torrt!

Va faan, vi måste bli snabba i regn oxså:tummenupp

Andreas hänger med på Onsdag, hans favorit bana så det gäller att visa att 600 regerar:D

Ring mig imon så ser vi om vi kan trycka in din hoj i Andreas släp, vi sticker vid kvart i tre från jobbet:yoparty

...e´ det regn kanske det blir öppen depå!

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro
Va faan, vi måste bli snabba i regn oxså:tummenupp

Andreas hänger med på Onsdag, hans favorit bana så det gäller att visa att 600 regerar:D

Ring mig imon så ser vi om vi kan trycka in din hoj i Andreas släp, vi sticker vid kvart i tre från jobbet:yoparty

...e´ det regn kanske det blir öppen depå!

Det är ju inte fel =)

Har ni föranmält er? hört att man ska göra det nu för tiden.? Jag har inte.

Mitt bakdäck ser ju sådär ut efter racet. men det kanske går att köra lite till på det.

Jag tar nog min bil och släp ner i så fall det är ju lastat och klart. =9 Regndäcken är på.

Höres i kväll eller nåt!

Sluta surfa sporthoj nu du har en pokal att putsa!

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Triumph Street Triple -09
Några andra nötter som ska till Falken idag? Jag funderar på det... ska ringa ner o höra hur vädret e vid 14-tiden tänkte jag. Hade kanske vart spännande o köra på blött oxå, men e rätt nojjig för o krasha hojen då... inte kul

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Några andra nötter som ska till Falken idag? Jag funderar på det... ska ringa ner o höra hur vädret e vid 14-tiden tänkte jag. Hade kanske vart spännande o köra på blött oxå, men e rätt nojjig för o krasha hojen då... inte kul

Står också i valet och kvalet men börjar nog så smått inse att det inte blir något för min del. Det kommer med största sannolikhet att regna, enligt både smhi, tv4vadret och dmi. Får vänta tills nästa onsdag istället, då är det Anderstorp :)

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Triumph Street Triple -09
Står också i valet och kvalet men börjar nog så smått inse att det inte blir något för min del. Det kommer med största sannolikhet att regna, enligt både smhi, tv4vadret och dmi. Får vänta tills nästa onsdag istället, då är det Anderstorp :)

tv4-vädret säger att det ska vara uppehåll vid 15 i alla fall... men det vet man ju aldrig...

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Hur gick det i NEC/REC o.s.v. i helgen då?

PRO? Yamaha Center gbg? joshimura?

#36 Kul på Hjul valde att vila sig i form till senare framträden...

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag och Dennis körde med Michael Rolandsson i hans team MGC racing, och slutade på en tredje plats! :yoparty

Grattinerar, stabilt kört. Fusk med A-förare dock :)

Vi kom inte i mål, med en kvart kvar körde jag på corden, jag tog mig knappt runt i hornålen.

Ni kan tom blivit tvåa, då Ullman tydligen fuskade lite med förare och därmed brutit mot reglementet.

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Jag och Dennis körde med Michael Rolandsson i hans team MGC racing, och slutade på en tredje plats! :yoparty

Grattis!!!:tummenupp

Jag kommer med utrustningen på tisdag, gav ett suveränt resultat:yoparty. Nu behöver jag bara en bättre båge, mer mod och mindre hjärna så jag kan bromsa senare, gasa tidigare och hitta senare svängpunkter.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50

"I hans team MGC racing"

Coolt, visste inte att Micke hade ett team, vilka bestod det av? Två fast anställda mekaniker, en fjädringsspecialst, en för catering m.m.?

Eller bara av Dennis, dig och Micke?:D Du skriver för roligt ibland:D Grattis!!:tuttar

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
"I hans team MGC racing"

Coolt, visste inte att Micke hade ett team, vilka bestod det av? Två fast anställda mekaniker, en fjädringsspecialst, en för catering m.m.?

Eller bara av Dennis, dig och Micke?:D Du skriver för roligt ibland:D Grattis!!:tuttar

Är man fler än en är man ett tiiim :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...