bikestreet
Spänn fast dig!
Några som ska till Anderstorp på måndag 1 sept?? Jag har anmält mig till kvällskörningen 17-20
Jag kör också kvällskörningen. Aldrig varit där innan så det blir spännande!
Några som ska till Anderstorp på måndag 1 sept?? Jag har anmält mig till kvällskörningen 17-20
Jag kör också kvällskörningen. Aldrig varit där innan så det blir spännande!
Klart det blir A-torp! Har dock inte bestämt omfattning ännu!!!
\m/
Jajemän, vi ska till Mantorp och försvara ledningen hoppas jag Blir inget köra på söndag dock då Strider har slagit sig i foten.
Jag samåker gärna ned om det inte är regn att vänta.
Några som ska till Falken på onsdag? Samåkning kanske?
Hmm.. Hoppar över Falkenberg idag eller?
Här kan man kolla vädret i Falkenberg live http://www.camcentral.com/camviewer...list&item=location&show=Sweden&page=6&id=2328Fattar beslut beroende vädret i em
Fan vad långt det är till en bana här uppe
Kanske de kanske, får haka på en tur sen till våren så man lär sig dom bra vägarnaMen desto fler banor finns det i omgivningen än i skåne.
Kanske de kanske, får haka på en tur sen till våren så man lär sig dom bra vägarna
Jaha, okej..Jag menade inte gata (även om det finns fina vägsträckor runt GBG) utan att man har inte så jättelångt till ett antal banor. 12mil till Falken, 17 till Anderstorp, 22 till Knutstorp 25-27 till Sviestad & Mantorp, 27 till Gelleråsen.
Fan vad långt det är till en bana här uppe
Jag menade inte gata (även om det finns fina vägsträckor runt GBG) utan att man har inte så jättelångt till ett antal banor. 12mil till Falken, 17 till Anderstorp, 22 till Knutstorp 25-27 till Sviestad & Mantorp, 27 till Gelleråsen.
Fattar beslut beroende vädret i em
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |