Nej, ska köra på brorsans hoj se bild, vi behöver allt stöd vi kan fåTackar! Ska du köra hojjen på din avatar? Jag vill givetvis hejja fram en go mölndalsbo till seger. Hur känner jag igen dig?

Bifogat
Last edited:
Nej, ska köra på brorsans hoj se bild, vi behöver allt stöd vi kan fåTackar! Ska du köra hojjen på din avatar? Jag vill givetvis hejja fram en go mölndalsbo till seger. Hur känner jag igen dig?
Nej, ska köra på brorsans hoj se bild, vi behöver allt stöd vi kan få. Vi ska för övrigt slå Josh i Mura Räjsing som vanligt
![]()
Vi är inte upplagda för hets då mina minnen från anderstorp fortfarande är starka.
Ni kan dock behöva nästan dubbla motorstorleken![]()
Flugan sa till mig att han skulle försöka med banrekord på kvalet![]()
Ja, skulle aldrig våga mig på några sådana försök med egen hoj. Uj uj uj vad det kommer gå undan.
Är det inträde på Mantorp på söndag? Och isf, har någon nån biljett till övers tro?![]()
Vi är inte upplagda för hets då mina minnen från anderstorp fortfarande är starka.
Ni kan dock behöva nästan dubbla motorstorleken![]()
Nej. ERF är alltid gratis
Ja Wikbergarna borde ha minst 2 sekunders strafftid för att de fulåker på 1000cc![]()
Nån som vet ifall det är körning för gathojar på Falkenberg på onsdag? Deras kalender verkar ha försvunnit från sajten.
Några som ska till Anderstorp på måndag 1 sept?? Jag har anmält mig till kvällskörningen 17-20![]()
Några som ska till Falken på onsdag? Samåkning kanske?
Några som ska till Falken på onsdag? Samåkning kanske?
Jag samåker gärna ned om det inte är regn att vänta.Några som ska till Falken på onsdag? Samåkning kanske?
Några som ska till Anderstorp på måndag 1 sept?? Jag har anmält mig till kvällskörningen 17-20![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |