Barros spekulationer

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Nyteknik skrev:
Var inte det klart redan innan snacket om Barros övergång? Jag tror på Sebastienne Gimber!

Inte klart ännu, det är ju inte ens klart med Barros övergång.

Varför har du så ful avatar? Är det du på bilden? :confused:

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Fonsi Nieto verkade också ha varit med i bilden ett tag som tänkbar förare hos Yamaha eftersom han inte fick platsen hos nya Ducatiteamet..

Men Står d inte på moto-gp:s sida att Abe gör sig beredd att få köra för Yamaha som ordinarie förare?

Jag tror d blir Abe som tar över om Barros löser sina problem med sitt kontrakt mellan Yamaha-teamet och deras sponsorer...

Men om Barros INTE löser d??

Abe, Guintoli eller Nieto till Repsol!? Eller har Repsol andra förare på önskelistan som kompleterar Hayden och som är bra nog för dem?
Nieto har visserligen Repsol spons och är spanjor.. hm..

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Axxexs skrev:
Fonsi Nieto verkade också ha varit med i bilden ett tag som tänkbar förare hos Yamaha eftersom han inte fick platsen hos nya Ducatiteamet..

Men Står d inte på moto-gp:s sida att Abe gör sig beredd att få köra för Yamaha som ordinarie förare?

Jag tror d blir Abe som tar över om Barros löser sina problem med sitt kontrakt mellan Yamaha-teamet och deras sponsorer...

Men om Barros INTE löser d??

Abe, Guintoli eller Nieto till Repsol!? Eller har Repsol andra förare på önskelistan som kompleterar Hayden och som är bra nog för dem?
Nieto har visserligen Repsol spons och är spanjor.. hm..

Ärligt talat så tror jag bara det är petitesser som återstår med Barros, han är en gammal uv som vet hur det går till och skulle knappast gått ut och sagt att det var klart om han inte var hundra på att det var det.

Nyteknik: Det är lugnt, alla kan inte vara snygga. :fyllisar

Axxexs

Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Chris Ash skrev:
Ärligt talat så tror jag bara det är petitesser som återstår med Barros, han är en gammal uv som vet hur det går till och skulle knappast gått ut och sagt att det var klart om han inte var hundra på att det var det.

Teamet har inga problem med att han vill lämna dom..
Däremot vill dom att han ska betala tillbaka den halvan av vad dom en gång betalade för ett två-årskontrakt med honnom.

Är alltså en liten hög med pengar som Barros får se till att skaffa sig för att bli fri..
Hade Repsol varit riktigt intresserade hade dom köpt ut honnom för längesen!?

Tror inte att ryktena kommer från Barros heller..
Han hade nog inte gått ut med nått sådant om det inte var klart.
Hade d varit klart hade d kommit ett officiellt utlåtande att han skulle köra, inte bara rykten.

Axxexs

Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Nyteknik skrev:
Men jag tycker att jag är snygg. Här är mitt band!

Coolt band! Vart köper man er skiva? :Bugar

E d dom som ska va dina mekaniker om du börjar tävla?

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Axxexs skrev:
Coolt band! Vart köper man er skiva? :Bugar

E d dom som ska va dina mekaniker om du börjar tävla?

Du fattar galoppen!

Bengt-Göran som spelar bas (längst till vänster) kommer vara min däcktekniker.
Bertil är vår trummis (glasögon, brevid mig) och mycket praktiskt sinnad - han kommer vara min chefsmekaniker. Det är han som tar hand om vår buss.
Torsten (på min vänstra sida) spelar gitarr och kommer att ansvara för min pesonliga utrustning. Det är han som har designat vår "outfit" och jag misstänker att han har några liknande planer för mitt racingställ. Så räkna med att jag kommer se vass ut!
Kurt (längst till höger) lirar keyboard och har valt att bli teamchef. Han tycker om att hålla ordning på grejerna och är bandets manager.

:banana

Bifogat

• ivanhenrys.jpg
    ivanhenrys.jpg
    58.8 KB · Visningar: 37

J-Bone

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
3 x Zook. Oljekokarn, Traktorn och bambustaketet.
Hoppas och tror på en fajt mellan Sete och Barros om titeln (om Alex får styra en RCV). Håller även en tumme eller två för Bayliss.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
J-Bone skrev:
Hoppas och tror på en fajt mellan Sete och Barros om titeln (om Alex får styra en RCV). Håller även en tumme eller två för Bayliss.

Sete vs Barros? Inget det slår gnistor om precis.

Jag hoppas på en fight mellan Biaggi och Rossi. Där kan det hända intressanta grejer. Biaggi vill inget mer än att till slut ta titeln och han kommer aldrig få en bättre chans än i år när Rossi kör in sig på Yamahan. Och det vet han. Skulle Biaggi få ett försprång till Rossi och raljera över att #46 inte är så snabb när han inte sitter på den bästa hojen kan vi räkna med att Rossi gör vad som helst för att täppa till truten på Biaggi. Det vill jag se! :tummenupp

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Och som det ser ut nu kommer det nog att kunna hända.
Det är hur som helst upplagt för ett toppen-år i motoGPklassen. '
Fast säger men inte så varje år....?

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
"The current word in those circles is that Alex Barros has managed to extract himself from his Yamaha contract because of some unknown incident during the 2003 season and has now signed a deal with HRC to be Nick Hayden's 2004 Repsol Honda team-mate.

Barros, a long-time Cagiva and Honda rider (he was once teamed with Eddie Lawson) was in the middle of a two year contract with Yamaha."

www.amasuperbike.com

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nyteknik skrev:
Det är ju för att Rossi är så stylad (komersiell, medveten, kalla det vad du vill) som han ogillas av oss som diggar coola, lagom sammanbitna förare med sin integritet intakt.

Säga vad man vill om Rossi men nog fan har han sin integritet intakt, oavsett stora ögon, snygga kläder, böter på banan och peruker på podiet.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Don Quixote skrev:
Finns det nagra haardrockare i GP-depaan? Icke! O inte aer dom synthare heller. DET aer vaert att gnaella pa!
Hårdrockare finns bara i R1000-depån. Fast en, en skåning, verkar ha blivit så gammal att han aldrig kör längre.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Nyteknik skrev:
Sete vs Barros? Inget det slår gnistor om precis.

Jag hoppas på en fight mellan Biaggi och Rossi. Där kan det hända intressanta grejer. Biaggi vill inget mer än att till slut ta titeln och han kommer aldrig få en bättre chans än i år när Rossi kör in sig på Yamahan. Och det vet han. Skulle Biaggi få ett försprång till Rossi och raljera över att #46 inte är så snabb när han inte sitter på den bästa hojen kan vi räkna med att Rossi gör vad som helst för att täppa till truten på Biaggi. Det vill jag se! :tummenupp

Det hade varit guld! Det hade varit det allra bästa om Biaggi vinner de typ fyra första racen och sen bara går runt i intervjuer och är äckligt mallig och klankar ner på Rossi. DÅ kommer det att slå gnistor.....

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Chris Ash skrev:
Det hade varit det allra bästa om Biaggi vinner de typ fyra första racen och sen bara går runt i intervjuer och är äckligt mallig och klankar ner på Rossi. DÅ kommer det att slå gnistor.....

Exakt. Jag ser framför mig Biaggis breda, självgoda leende. Hur han med nöjd min berättar att det nu är för honom som det har varit för Rossi och Doohan under alla år då han (The Roman Emepror) har framstått som en långsammare förare. Det kommer forsa vatten på hans kvarn så länge Rossi ligger efter honom i sammandraget och han själv leder. Det kommer Rossi inte att gilla! :tummenupp

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Nyteknik skrev:
Exakt. Jag ser framför mig Biaggis breda, självgoda leende. Hur han med nöjd min berättar att det nu är för honom som det har varit för Rossi och Doohan under alla år då han (The Roman Emepror) har framstått som en långsammare förare. Det kommer forsa vatten på hans kvarn så länge Rossi ligger efter honom i sammandraget och han själv leder. Det kommer Rossi inte att gilla! :tummenupp
Oh yes, en jävligt pissed off och peppad Rossi på gridden som ser ut att vilja sänka kameramannen vore riktigt riktigt kul! När börjar spektaklet nu igen? April? :banana

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nyteknik skrev:
Ingen risk. Mr. Lowsider kommer att, just det, lowside:a RCV:n så fort han blir pressad. Den fjanten pallar aldrig trycket.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln