Barros spekulationer

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Goodstuff skrev:
Att då spekluera i vad som kunde ha hänt och beskylla Biaggi för ful racing baserat på det tycker jag är irrelevant. Men det är bara min åsikt.
Ja okej. Då är jag med i ditt resonemang.
Men ja gillar att vända och vrida på saker :)

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Nyteknik skrev:
Det känns inte rätt när den som kör en 240 hk tvåhjulig prototyp ser ut och beter sig som ett barn. I 125 och i viss mån 250 kan det vara ok med ett barnsligt beteende. Men MotoGP är och ska vara macho.
Men de är ju de som är de roliga. Rossi ser ut som en spoling och lallar mest runt o ler för de mesta men han kör tamejfan ifrån allt.

De måste ju vara de mest knäckande :hihi

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
oFFkeFF skrev:
Där håller jag iofs inte med, gillar han att vara på det sättet ska han väl få vara det också. Det är bara tråkigt när folk apar efter andra..

Men det är ju just det som händer nu; att alla apar efter Rossi och ska vara "roliga" och "avslappnade". De som faktiskt inte har en humoristisk talang (de flesta) gör bättre i att vara sitt vanliga skinntorra jag och tro på att den underhålning de bjuder på banan räcker.

Får mig att tänka på Harada. Någon mer sammanbiten och "tråkig" förare kan jag inte påminna mig om. Sur och kör som fan. :tummenupp

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Nyteknik skrev:
Men det är ju just det som händer nu; att alla apar efter Rossi och ska vara "roliga" och "avslappnade". De som faktiskt inte har en humoristisk talang (de flesta) gör bättre i att vara sitt vanliga skinntorra jag och tro på att den underhålning de bjuder på banan räcker.

Får mig att tänka på Harada. Någon mer sammanbiten och "tråkig" förare kan jag inte påminna mig om. Sur och kör som fan. :tummenupp

Eller Carl Fogarty, Mr Stenhård....

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Är det bara jag som är lite trött på Rossis ständiga apande då? Jag ser hellre att förarna sitter och stirrar stint på ingenting och ser ut som om de ska mörda den första som säger nåt. Roberts är rätt bra på det. Capirossi också.

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Mattias skrev:
Är det bara jag som är lite trött på Rossis ständiga apande då? Jag ser hellre att förarna sitter och stirrar stint på ingenting och ser ut som om de ska mörda den första som säger nåt. Roberts är rätt bra på det. Capirossi också.
Efter att ha sett din nya avatar så måste jag säga att du är rätt bra på det du också! :mad:

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Mattias skrev:

Trött på det? Jag har aldrig gillat Rossi. Han är en av de största förarna nånsin, men en stor fjant som ser ut och beter sig som en apa.

Ska man spela apa ska man göra det ordentligt, pissa i hjälmar, knarka, sätta på andra förares brudar, slåss, demolera hotellrum med mera. DET hade varit ett välkommet tillskott i Motogp.

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Chris Ash skrev:
Han är en av de största förarna nånsin, men en stor fjant som ser ut och beter sig som en apa.

E därför som Eckelstone vill ha honnom till F-1.

För att få lite "liv" i den annars så trista serien. Det ger pengar och det ser Eckelstone..

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Chris Ash skrev:
Trött på det? Jag har aldrig gillat Rossi. Han är en av de största förarna nånsin, men en stor fjant som ser ut och beter sig som en apa.

Ska man spela apa ska man göra det ordentligt, pissa i hjälmar, knarka, sätta på andra förares brudar, slåss, demolera hotellrum med mera. DET hade varit ett välkommet tillskott i Motogp.

Det där är ju en beskrivning av the No-Show. (Travesti av "the Go-Show", Anthony Gobert. Det största ego som rymts i en AGV.)

Oro

Hej hopp!
Gick med
11 Jun 2003
Bor används bland annat i kärnkraftverk som neutro
Hoj
3 havreracers o 1 par beg regndäck till en 125r
valmers skrev:
Hallå gubbstrutt, jag har aldrig sagt att Hayden är ett föredöme när det gäller intervjuer. Som många andra amerikaner är det mycket small talk och lite fakta.
Tänk om alla vore som Mamola! :Bugar :brinnerup

Randy Mamola?! Han som nästan sänkte Cagivas GP500 satsning? Så fort han fick sparken och den ordkarge Lawson och osympatiske Kocinsky tog över så började det gå bra för Cagiva!
:va

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chris Ash skrev:

Ungefär som f1-förarnas avslutningsfest, sula ut teven genom rutan, slåss med brorsan osv.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Oro skrev:
Randy Mamola?! Han som nästan sänkte Cagivas GP500 satsning? Så fort han fick sparken och den ordkarge Lawson och osympatiske Kocinsky tog över så började det gå bra för Cagiva!
:va

När Mamola kom över från USA och körde sitt första race i VM så var han förvånad av att han kunde hänga med längst fram med de andra kanonerna. Han tyckte det var läge för att retas lite så när han slipstreamade om Wayne Gardner på rakan så nöp han honom ordentligt i rumpan. Tycker jag är ganska kul, speciellt som Gardner var är av den riktig hårdkokta australiensiska "äta taggtråd till frukost" skolan.
En annan gång sminkade han upp sig i sin husvagn, satte på hela utrustningen inklusive hjälm med tonat visisr. Gick in i pitboxen, upp på hojen och körde hela loppet.
Efter loppets slut körde han upp bredvid Lawson, tror jag det var, och fällde upp visiret och lade på sitt bästa flörtleende i full polskludersminkning. Lawson höll på att köra av banan.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Och han levde för ett par års sen, jag gick i samma klass som hans systerdotter eller nått sånt. Hon hette Ågren i efternamn.
Var inte det här "Jag mötte lassie"-tråden?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln