Barros spekulationer

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Ort
på havet
Hoj
K7
Goodstuff skrev:
En annan gång sminkade han upp sig i sin husvagn, satte på hela utrustningen inklusive hjälm med tonat visisr. Gick in i pitboxen, upp på hojen och körde hela loppet.
Efter loppets slut körde han upp bredvid Lawson, tror jag det var, och fällde upp visiret och lade på sitt bästa flörtleende i full polskludersminkning. Lawson höll på att köra av banan.

De skulle man vela sätt :rofl
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
MotoGP är det mest fullkomliga spektakel man kan önska sig. Utan Rossi hade det dock varit flera snäpp mer strikt, grått och tråkigt. Vilken annan förare skulle klä ut sig i Elvis-kostym eller visa sig i kallingarna i softade fotosessioner. Erkänn att ni gillar det!

Jag har inga problem med de där förarna man älskar att hata, men två förbannat trista och överskattade fjantar borde försvinna: Checa och Roberts.

Checa kör helt lamt och ospektakulärt när han inte tar i mer än han klarar av. Dessutom har han charm som en vedkubbe. Hur han kan vara Spaniens nationalhjälte är fullkomligt obegripligt. Eller så är det det. Spanjorer verkar vara irrationella.

Roberts är omöjligt ännu träigare. Han är sur, han är gnällig, han är lat och han vill inte synas i medierna längre. Förbannade träbock. Det är alldeles tillräckligt med resten av träiga familjen Roberts i serien.
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Macho Woman skrev:
MotoGP är det mest fullkomliga spektakel man kan önska sig. Utan Rossi hade det dock varit flera snäpp mer strikt, grått och tråkigt. Vilken annan förare skulle klä ut sig i Elvis-kostym eller visa sig i kallingarna i softade fotosessioner. Erkänn att ni gillar det!

Jag har inga problem med de där förarna man älskar att hata, men två förbannat trista och överskattade fjantar borde försvinna: Checa och Roberts.

Checa kör helt lamt och ospektakulärt när han inte tar i mer än han klarar av. Dessutom har han charm som en vedkubbe. Hur han kan vara Spaniens nationalhjälte är fullkomligt obegripligt. Eller så är det det. Spanjorer verkar vara irrationella.

Roberts är omöjligt ännu träigare. Han är sur, han är gnällig, han är lat och han vill inte synas i medierna längre. Förbannade träbock. Det är alldeles tillräckligt med resten av träiga familjen Roberts i serien.

Farsan Roberts är ju så cool man kan bli!
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Macho Woman skrev:
....Utan Rossi hade det dock varit flera snäpp mer strikt, grått och tråkigt. Vilken annan förare skulle klä ut sig i Elvis-kostym eller visa sig i kallingarna i softade fotosessioner. Erkänn att ni gillar det!....
Ja, vilken annan?
 

Bifogat

  • Hayden4.jpg
    Hayden4.jpg
    97.5 KB · Visningar: 39

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
Ett antal med och utan motor
oFFkeFF skrev:
Klippt från crash.net, men det verkar som honda petar in barros i repsol.

In a follow-up to yesterday's article on Crash.net, it has now been confirmed that Alex Barros is planning to settle his future before the Sepang test, at the end of this month.

"We still can't say anything about the matter, but expect to make an announcement to the press next week," Barros' spokeswoman told Crash.net Brazil.

It now seems almost certain that the announcement will officially name Barros as riding alongside Nicky Hayden, at the Repsol Honda team.

The 32-year-old could then make his debut for the factory outfit on January 21, the start of a three-day Honda test at the Malaysian circuit.

2003 Yamaha development rider Norick Abe is expected to replace Barros at the Fortuna backed Tech 3 team.

Yamaha will be present at Sepang from January 24 - 26, where Valentino Rossi will make his much anticipated M1 debut.

Hondastyrningen är klar.
Nu eller aldrig, alltså.
Jag tror inte han är hungrig nog för att bli världsmästare.
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Lord Melchet skrev:
Hondastyrningen är klar.
Nu eller aldrig, alltså.
Jag tror inte han är hungrig nog för att bli världsmästare.

Det är egentligen kul att Barros hamnar i ett absolut toppteam. Han inser såklart att detta är hans sista chans. Jag tror han är tillräckligt hungrig. Det blir en kanonsäsong. Fan, man kanske ska köpa en DVD med inspelning?
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Lord Melchet skrev:
Hondastyrningen är klar.
Nu eller aldrig, alltså.
Jag tror inte han är hungrig nog för att bli världsmästare.

Enligt crash.net säger barros att det är klart, enligt motogp.com så säger honda att det inte är klart, då barros måste fixa lösningen med sina nuvarande sponsorer.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Macho Woman skrev:
Oh, my God! Nu kommer jag ihåg varför jag började kolla på rr. :Bugar

Eller så hade det något med att göra att jag är vansinnigt fascinerad av folk som kan hantera fordon i höga hastigheter.
Du menar så här.....eller så här.....eller så här?
 

Bifogat

  • Hayden7.jpg
    Hayden7.jpg
    53 KB · Visningar: 35
  • Hayden8.jpg
    Hayden8.jpg
    107.1 KB · Visningar: 38
  • Hayden9.jpg
    Hayden9.jpg
    126.6 KB · Visningar: 36

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Chris Ash skrev:
Trött på det? Jag har aldrig gillat Rossi. Han är en av de största förarna nånsin, men en stor fjant som ser ut och beter sig som en apa.

....

Men vad är det här. "Babsans intresseförening mot dåligt stylade förebilder"

Troddde att Chris Ash och Nyteknik stod över något så kärringaktigt som att gnälla över en förares utseende?

Ska förarnas utseende bedömas så är det väl i såna fall lämpligare att överlåta den biten till Machotanten som klarar utala sig med betydligt mera stil än "han ser ut som en apa" ....
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Chrille skrev:
Men vad är det här. "Babsans intresseförening mot dåligt stylade förebilder"

Finns det nagra haardrockare i GP-depaan? Icke! O inte aer dom synthare heller. DET aer vaert att gnaella pa!
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Nyteknik skrev:
Det är egentligen kul att Barros hamnar i ett absolut toppteam. Han inser såklart att detta är hans sista chans. Jag tror han är tillräckligt hungrig. Det blir en kanonsäsong. Fan, man kanske ska köpa en DVD med inspelning?

OM det nu blir så att Barros kommer att köra i Repsol så sätter jag nästan honom som den hetaste titelkandidaten, Biaggi möjligtvis undantagen. Det som talar emot Barros är hans skräpsäsonger som kommer lite då och då, fast han hade ju en ifjol så nu ska det nog bli bra. :banana
 

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Detta från motogp.com 13/1

Repsol Honda have denied reports that Brazilian rider Alex Barros has signed with the team to contest the 2004 MotoGP World Championship. HRC's Sport Manager Carlo Fiorani today told www.motograndprix.com that he was confident Barros would be signing with the squad as a replacement for departed World Champion Valentino Rossi, but insisted that reports in the Italian and Brazilian press announcing the deal as official were wide of the mark. Barros must first sever his ties with Yamaha and the factory team’s major sponsors Altadis.
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Chrille skrev:
Men vad är det här. "Babsans intresseförening mot dåligt stylade förebilder"

Troddde att Chris Ash och Nyteknik stod över något så kärringaktigt som att gnälla över en förares utseende?

Ska förarnas utseende bedömas så är det väl i såna fall lämpligare att överlåta den biten till Machotanten som klarar utala sig med betydligt mera stil än "han ser ut som en apa" ....

Det är ju för att Rossi är så stylad (komersiell, medveten, kalla det vad du vill) som han ogillas av oss som diggar coola, lagom sammanbitna förare med sin integritet intakt.
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Nyteknik skrev:
Det är ju för att Rossi är så stylad (komersiell, medveten, kalla det vad du vill) som han ogillas av oss som diggar coola, lagom sammanbitna förare med sin integritet intakt.

Han är medveten om sitt utseende och om hur han klär sig som de flesta människor. Utöver det verkar han vara en glad prick. Jag tror knappast att han sitter och funderar över konsekvenserna av sitt beteende, eller gör vad någon annan säger åt honom. Han är glad och gör vad han har lust med. Hade jag varit rejsförare hade jag betett mig precis likadant, eftersom jag inte är den "coola" typen.
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Macho Woman skrev:
Han är medveten om sitt utseende och om hur han klär sig som de flesta människor. Utöver det verkar han vara en glad prick. Jag tror knappast att han sitter och funderar över konsekvenserna av sitt beteende, eller gör vad någon annan säger åt honom. Han är glad och gör vad han har lust med. Hade jag varit rejsförare hade jag betett mig precis likadant, eftersom jag inte är den "coola" typen.

Man kan kalla Rossi för en "glad prick" om man vill vara snäll. "Käck" passar kanske bättre.

Men den här tråden handlar ju om Barros: vem kommer köra Yamaha i hans ställe?
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Nyteknik skrev:
Man kan kalla Rossi för en "glad prick" om man vill vara snäll. "Käck" passar kanske bättre.

Men den här tråden handlar ju om Barros: vem kommer köra Yamaha i hans ställe?

Abe..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top