Bikerbitch skrev:Det beror helt på. En Akupa kan vara till stor fördel också
[djävlarns då, vad klockrent du kommenterade.. ]
Jag tycker ju då iofs att a och b-kupor är trevligare än alltför stora modeller
Bikerbitch skrev:Det beror helt på. En Akupa kan vara till stor fördel också
[djävlarns då, vad klockrent du kommenterade.. ]
oFFkeFF skrev:Jag tycker ju då iofs att a och b-kupor är trevligare än alltför stora modeller
MatteKholm skrev:
SM 570 RR skrev:Mr Dante
Kul med lite udda grabbar som använder string när dom åker hoj.
Men du måste nog träna lite mer benböj
oFFkeFF skrev:Jag tycker ju då iofs att a och b-kupor är trevligare än alltför stora modeller
KetogaN skrev:Fasen oxå..
Ingen som sparade filmen?? eller kan säga vad den hette så man kan leta upp den? Tittar juh inte på BB men nyfiken är man ju..
MatteKholm skrev:Postar en liten fin länk till nattens händelser i BB-huset..http://www.aegzor.com/BB-se/
Art Vandalay skrev:Forbidden
You don't have permission to access /BB-se/ on this server
Nån som har en fungerande länk??
Det verkar som det fungerar från vissa nät..... kunde ladda ner den från jobb(där jag för övrigt annars aldrig kan komma åt något annat) men kommer inte åt den hemma?? Kan vara någon ip-spärr eller något
nille skrev:Art Vandalay skrev:Forbidden
You don't have permission to access /BB-se/ on this server
Nån som har en fungerande länk??
Det verkar som det fungerar från vissa nät..... kunde ladda ner den från jobb(där jag för övrigt annars aldrig kan komma åt något annat) men kommer inte åt den hemma?? Kan vara någon ip-spärr eller något
Skumt...men Clipet finns ju att ladda ner på DC upptäckte jag senare med hjälp av ett inlägg här.....
Chrille skrev:Du ska inte försöka inbilla mig att ni kallar en kille luder på exakt samma sätt som en tjej, med samma negativa laddning. Det där resonemanget stinker
Och i övriga Sverige är ett luder=hora=prostituerad. Och såvida inte bruden i BB sa "Om jag får x hundra spänn så får du pilla mig i muffen" så är luder/hora ett korkat ordval som borde vara reserverat för folk som vuxit upp i genetiskt utarmade bygder där utbildning begränsas till vad det skvallras om på helgmiddagarna.
MatteKholm skrev:
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |