BB-Porr....

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
cbjorkman skrev:
Appapp, jag tittar på BB men delar ändå din åsikt. Huruvida jag är dum för att jag ser på programmet känns det inte ens som att det är värt att kommentera...fast jag kanske är den "felande" länken :va

Nej, du är dum. Det är härmed vetenskapligt bevisat.
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Chris Ash skrev:
Nej, du är dum. Det är härmed vetenskapligt bevisat.

Sedär!

Fast för att vara dum går det rätt bra ändå...och så verkar jag ha en bättre kvinnosyn än de flesta här.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
cbjorkman skrev:
Appapp, jag tittar på BB men delar ändå din åsikt. Huruvida jag är dum för att jag ser på programmet känns det inte ens som att det är värt att kommentera...fast jag kanske är den "felande" länken :va


Jag tror inte att du blir smartare av att se BB, på samma sätt som att jag sällan blir smartare av att se på TV när jag kunde ha läst en bok. Men du kanske har ett bättre utgångsläge :va
 

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Chrille skrev:
Jag tror inte att du blir smartare av att se BB, på samma sätt som att jag sällan blir smartare av att se på TV när jag kunde ha läst en bok. Men du kanske har ett bättre utgångsläge :va

Går du igång på trådar likt denna? :7peta
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Chrille skrev:
Jag tror inte att du blir smartare av att se BB, på samma sätt som att jag sällan blir smartare av att se på TV när jag kunde ha läst en bok. Men du kanske har ett bättre utgångsläge :va

Nä det har du säkert rätt i. Fast jag blir knappast fördummad heller...tror att jag är lika smart/puckad både före och efter programmet.
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Marals76 skrev:
Går du igång på trådar likt denna? :7peta

Går igång och går igång... Det beror väl på hur man ser det.

Men visst finner jag det extremt provocerande med korkade människor som fördömer utan att tänka det allra minsta först. Själv är jag ju en fördomsfri människa......






.....så länge det inte gäller moderater......
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
cbjorkman skrev:
Nä det har du säkert rätt i. Fast jag blir knappast fördummad heller...tror att jag är lika smart/puckad både före och efter programmet.


Det beror nog på hur mycket du ser på det. Jag tror, på fullaste allvar, att den dagen du kommer till jobbet och inte har något annat att prata om än dokusåpor så har du tagit ett par kliv tillbaka i utvecklingen.
 

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
West
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Chrille skrev:
Går igång och går igång... Det beror väl på hur man ser det.

Men visst finner jag det extremt provocerande med korkade människor som fördömer utan att tänka det allra minsta först. Själv är jag ju en fördomsfri människa......
.....så länge det inte gäller moderater......

:FU :FU
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Chrille skrev:
Det beror nog på hur mycket du ser på det. Jag tror, på fullaste allvar, att den dagen du kommer till jobbet och inte har något annat att prata om än dokusåpor så har du tagit ett par kliv tillbaka i utvecklingen.

Kanske kan vara bra som variation till allt mitt mc-snack :D

Hursom, jag är inte alltför oroad för att mitt liv ska ta den riktningen för det händer allt för mycket annat roligt/elände som jag gärna diskuterar.
 

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Ort
I ett hus.
Hoj
Ingen, none, Kein.
Chrille skrev:
Går igång och går igång... Det beror väl på hur man ser det.

Men visst finner jag det extremt provocerande med korkade människor som fördömer utan att tänka det allra minsta först. Själv är jag ju en fördomsfri människa......






.....så länge det inte gäller moderater......

Jag drar inte heller alla över en kam, förutom moderater...

:D :D :D :D :D
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Vägbula skrev:
Undrar vem som är knäppast, dom som ser på skiten eller dom som är där inne? :3freak :va

Och jag undrar hur många här inne som säger att dom inte tittar fastän de i själva verket ser både ett och två avsnitt per vecka :rolleyes:
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
cbjorkman skrev:
Och jag undrar hur många här inne som säger att dom inte tittar fastän de i själva verket ser både ett och två avsnitt per vecka :rolleyes:

Det är också intressant - förnekelsen som de här programmen tvingar fram. Jag bor på landet och kan inte titta. Undras hur det hade gått om jag hade kunnat. Jag har ju fastnat framför skitprogram förr....
 

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Ort
SOLNA
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Fy satan vilka pinsamma människor !
Hörde på radion för några dagar sedan när dem hade intervjuat bb deltagarna alla förutom en kille sa att det var en omöjlighet att dem skulle ha sex i huset !!
Hur lång tid har det gått typ 5 dagar eller nåt !!

Det bästa utav allt e det blondinen säger på slutet "lägg av nu TÄNK lite"
ha ha ha ha....
Bojkotta skiten !


// TOK :fyllisar
 

PierreC

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2003
Ort
Estocolmo
Hoj
BMW R1100S -04
Dokusåpor!!

Dom små korta snuttar jag har sätt av programmet är ju så pinsamma.... Jag KAN inte låta bli att byta kanal... Det går liksom inte att se på....

/Pierre
 
Last edited:

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Chrille skrev:
...Förbannat märkligt att killar som äger hoj och därigenom bör betraktas som vuxna ska resonera som korkade talibaner...QUOTE]
Japp, män har i alla tider gjort anspråk på att äga kvinnans sexualitet. Talibaner spökar ut kvinnor till lakantorkare. Afrikaner könsstympar kvinnor. Över hela Västeuropa straffades de stackars unga kvinnor blivit kära i tyska soldater.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Teddy skrev:
Japp, män har i alla tider gjort anspråk på att äga kvinnans sexualitet. Talibaner spökar ut kvinnor till lakantorkare. Afrikaner könsstympar kvinnor. Över hela Västeuropa straffades de stackars unga kvinnor blivit kära i tyska soldater.

Och i hela västvärlden anses det, av många, viktigaste i kvinnans frigörelse att hon kan klä sig naket och sexig för mannens skull och slipper ha heltäckande slöjor som är förtryckande.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
TokJohan skrev:
Det bästa utav allt e det blondinen säger på slutet "lägg av nu TÄNK lite"

På slutet? Det var ju fan mitt i. På slutet tänker han ju äta hennes räk-cocktail.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Chrille skrev:
Är det den mindre begåvade delen av den manliga befolkningen som tittar på BB??

Hon är inget luder och horar inte förrän hon tar betalt. Innan hon har fått betalt är hon kåt, framåt, initiativtagande eller öppen för förslag.

Förbannat märkligt att killar som äger hoj och därigenom bör betraktas som vuxna ska resonera som korkade talibaner. Gemensamt med för nästan alla dessa "talibaner" är att det hade varit helt ok för dom att knulla tre brudar på en helg......eller varför inte samtidigt?

jag vet en med extremt högt iq som är fanatiskt fan BB :D *näe, jag har inte högt iq men jag kollar på BB...*

Och luder är hon mycket väl, det är alla killar och tjejer som hånglar runt och ber om att få bli påsatta. Eller finns det nån speciell definition av luder som säger annat? I min stad är det ett luder iaf, det behöver man inte just knulla runt för att bli, räcker att stå till hands på den lättare köttmarknaden också.
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Dee_cati skrev:
jag vet en med extremt högt iq som är fanatiskt fan BB :D *näe, jag har inte högt iq men jag kollar på BB...*

Och luder är hon mycket väl, det är alla killar och tjejer som hånglar runt och ber om att få bli påsatta. Eller finns det nån speciell definition av luder som säger annat? I min stad är det ett luder iaf, det behöver man inte just knulla runt för att bli, räcker att stå till hands på den lättare köttmarknaden också.

Ett luder är en hora.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top