BB-Porr....

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Hmmm, luder brukar man väl säga om lösaktiga människor, både hane och hona. Iaf där jag är ifrån. Och nu såg jag filmen "bb-bogart" och den tjejen är defintivt ett luder! Han också, han har ju dessutom flickvän...
 

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
En gammal en
Dee_cati skrev:
Hmmm, luder brukar man väl säga om lösaktiga människor, både hane och hona. Iaf där jag är ifrån. Och nu såg jag filmen "bb-bogart" och den tjejen är defintivt ett luder! Han också, han har ju dessutom flickvän...

Det händer att de kallas hora också.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Hora är lite väl starkt i mina öron iaf.... Men ett luder är vad hon är, det ser man klart och tydligt på filmen! Och visst, hon är ju bara mänsklig men strax innan har hon gått och limmat på en av de andra manliga deltagarna.....
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Djävla tjat om BB här.
BigBrother är verkligen the place to be om vill bli Bkändis...
Vi andra blir istället A-kändisar!
Ni ska få se en annan BB på Tv istället, i framtiden :yoparty
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Bikerbitch skrev:
Djävla tjat om BB här.
BigBrother är verkligen the place to be om vill bli Bkändis...
Vi andra blir istället A-kändisar!
Ni ska få se en annan BB på Tv istället, i framtiden :yoparty

Varför nu det skulle vara eftersträvat att vara en A-kändis.
Är Svartenbrandt en a-kändis :7peta :banana
 

Seventy7

www.mc-lös.nu
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Västerås
Hoj
"SÅLD"
Chrille skrev:
Jag tror inte att du blir smartare av att se BB, på samma sätt som att jag sällan blir smartare av att se på TV när jag kunde ha läst en bok. Men du kanske har ett bättre utgångsläge :va

Här MÅSTE du så klart mena beroende på vilken bok man läser & vilket program man ser på.
Du får ju inte DRA alla program över en kant, eller likaså med böckerna. :banana

För dessa är nog inte moderater :hihi
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Chrille skrev:
Är det den mindre begåvade delen av den manliga befolkningen som tittar på BB??

Hon är inget luder och horar inte förrän hon tar betalt. Innan hon har fått betalt är hon kåt, framåt, initiativtagande eller öppen för förslag.

Förbannat märkligt att killar som äger hoj och därigenom bör betraktas som vuxna ska resonera som korkade talibaner. Gemensamt med för nästan alla dessa "talibaner" är att det hade varit helt ok för dom att knulla tre brudar på en helg......eller varför inte samtidigt?

man kan väl hora för mer än pengar.. mat, jobb, UPPMERKSAMHET. så länge man får något för sexet förutom själva upplevelsen(oragasmique) så är det väl nån form av horerihorera. :arsele
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Trist att spräcka din bild av BB men samtliga deltagare får betalt :D

Chrille skrev:
Hon är inget luder och horar inte förrän hon tar betalt. Innan hon har fått betalt är hon kåt, framåt, initiativtagande eller öppen för förslag.
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Är det nån annan än jag som tänkt på att hon faktiskt kan ha gjort en deal redan innan hon gick in i huset att hon faktiskt SKA ha sex med nån i huset?

Ja menar hon har ju tydligen haft sex framför kameran förut :fakta
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Dee_cati skrev:
Hmmm, luder brukar man väl säga om lösaktiga människor, både hane och hona. Iaf där jag är ifrån. Och nu såg jag filmen "bb-bogart" och den tjejen är defintivt ett luder! Han också, han har ju dessutom flickvän...

Du ska inte försöka inbilla mig att ni kallar en kille luder på exakt samma sätt som en tjej, med samma negativa laddning. Det där resonemanget stinker

Och i övriga Sverige är ett luder=hora=prostituerad. Och såvida inte bruden i BB sa "Om jag får x hundra spänn så får du pilla mig i muffen" så är luder/hora ett korkat ordval som borde vara reserverat för folk som vuxit upp i genetiskt utarmade bygder där utbildning begränsas till vad det skvallras om på helgmiddagarna.
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Chrille skrev:
Du ska inte försöka inbilla mig att ni kallar en kille luder på exakt samma sätt som en tjej, med samma negativa laddning. Det där resonemanget stinker

Och i övriga Sverige är ett luder=hora=prostituerad. Och såvida inte bruden i BB sa "Om jag får x hundra spänn så får du pilla mig i muffen" så är luder/hora ett korkat ordval som borde vara reserverat för folk som vuxit upp i genetiskt utarmade bygder där utbildning begränsas till vad det skvallras om på helgmiddagarna.

Kunde inte sagt det bättre själv :tummenupp
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Bikerbitch skrev:
Djävla tjat om BB här.
BigBrother är verkligen the place to be om vill bli Bkändis...
Vi andra blir istället A-kändisar!
Ni ska få se en annan BB på Tv istället, i framtiden :yoparty

Hmm... Ja, just det... Detta har jag nog kommenterat förut. ;)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top