fortpelle
Fortpelle
Äh, "Våga-Vägra-Banta"
De finns större skinnställ å turbo som kompenserar att saker lägger sig som bomull runt midjan.
Keep on gluffsing gosaker
/Problemlösaren
Vädret vi har nu uppviglar inte direkt till några långa promenader kan jag konstatera!! Det skall bli en långpromenad ändå senare idag med "olles brorsa" lååångt nedragen över öronen
MSK kör träning ikväll igen i Munktorp, min kropp tyckte det var läge att sätta krokben med man-flu, feber och allmän yrsel, den skall få skit för det här asap.
Fritt fram dock att åka och träna med grabbarna, 19.00 i den nybyggda hallen - jag kommer sortera er allihopa under "bitches med veka handleder" i min adressbok om ni inte vågar innan inomhussäsongen är klar.
Är arbete giltlig frånvaro
Det är redan kört för dig, du var med en gång med geggmoppen...så du ligger redan i den kategorin sedan långt innan julhelgen.
Under tiden så kämpar jag på med dieten, mycket med morötter, gott skit, igår kokta i stavar idag som tunn pasta Känner hur kilona rasar igen
...men handlederna är veka ändå.
Skall träna på det med Men man är ju inte 17 längre o orkar hålla på som en galning..fritt tolkat.;-) Ifall det bli hojbyte och´en del av mig skriker "sitta- märla- bakom- kåpa -igen" någon sport 600rr är inte fel, Triumph 675 Dayotona
Nej fan! TT600! Har hört att det finns ett jävla fint exemplar till salu!
Annars har man kommit igång lite med träningen igen sedan juluppehållet. Gymmet mån, tis, ons denna vecka ger ju öppning för en extra träningsdag! 1:a Mars börjar deffen!
Vadå mat.... Alko menar du!!!!!!!!!!!!!Den kommande helgen ser inte så lovande ut med en Finlandskryssning och allt vad det innebär i matväg.
Den kommande helgen ser inte så lovande ut med en Finlandskryssning och allt vad det innebär i matväg.
Det hära grejjen med beach2010 måste va poppis.
Jobbet har dragit igång det oxå.. med spa resor. 40 timmar komp samt gym kort som priser till de som minskar/lyckas mest/bäst.
Spa resan var för laget max 10pers som minskat mest. Det var visst till Selmas Lagerlövs i värmland eller vad det heter............
Blev man nå peppad då.
Men ja hade gått upp 1kg men minskat 3cm över maggen sen invägningen i Hallsta. Kan hoppas det var felvisning på vågen..........
Jag va på kryss i fredags det va rena deffen så du klarar dig garanterat.
stakade mig igen längdskidospåret idag. Mindre lyckat med vallningsfria 80 tals skidor modell asbreda, fick fan staka ner för backarna men det va onödigt trevligt. Inte allt för stor skillnad mot endurospåret, benen fladdrar åt alla håll, man åker omkull och glasögonen immar igen
funderade ett litet tag på att återuppliva mina gamla skidor men efter att du skrev det här minskade min entusiasm
tror inte man blir så popis när man kommer med sina gamla skidor och gör spåret dubbelt så brett
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|