beach 2010?

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
:D
Äh, "Våga-Vägra-Banta"

De finns större skinnställ å turbo som kompenserar att saker lägger sig som bomull runt midjan.

Keep on gluffsing gosaker :tummenupp

/Problemlösaren

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Vädret vi har nu uppviglar inte direkt till några långa promenader kan jag konstatera!! Det skall bli en långpromenad ändå senare idag med "olles brorsa" lååångt nedragen över öronen:)

Pulsa i djupsnö är bra benträning nästan som vatten träning.
Det behövs inte så långa pass med "pulsning". :tummenupp

Är du :tuttar eller ...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
MSK kör träning ikväll igen i Munktorp, min kropp tyckte det var läge att sätta krokben med man-flu, feber och allmän yrsel, den skall få skit för det här asap.

Fritt fram dock att åka och träna med grabbarna, 19.00 i den nybyggda hallen - jag kommer sortera er allihopa under "bitches med veka handleder" i min adressbok om ni inte vågar innan inomhussäsongen är klar. :hihi

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
MSK kör träning ikväll igen i Munktorp, min kropp tyckte det var läge att sätta krokben med man-flu, feber och allmän yrsel, den skall få skit för det här asap.

Fritt fram dock att åka och träna med grabbarna, 19.00 i den nybyggda hallen - jag kommer sortera er allihopa under "bitches med veka handleder" i min adressbok om ni inte vågar innan inomhussäsongen är klar. :hihi

Är arbete giltlig frånvaro:va:)Så det dröjer ett tag innan jag hamnar i din "svarta" bok:D(skall försöka ta mig till något pass en fm vecka)

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Det är redan kört för dig, du var med en gång med geggmoppen...så du ligger redan i den kategorin sedan långt innan julhelgen. ;)

Under tiden så kämpar jag på med dieten, mycket med morötter, gott skit, igår kokta i stavar idag som tunn pasta:tummenupp Känner hur kilona rasar igen:)

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
...men handlederna är veka ändå. :hihi

Skall träna på det med:) Men man är ju inte 17 längre o orkar hålla på som en galning..fritt tolkat.;-) Ifall det bli hojbyte och´en del av mig skriker "sitta- märla- bakom- kåpa -igen" någon sport 600rr är inte fel, Triumph 675 Dayotona:tummenupp

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Skall träna på det med:) Men man är ju inte 17 längre o orkar hålla på som en galning..fritt tolkat.;-) Ifall det bli hojbyte och´en del av mig skriker "sitta- märla- bakom- kåpa -igen" någon sport 600rr är inte fel, Triumph 675 Dayotona:tummenupp

Nej fan! TT600! :yoparty :D Har hört att det finns ett jävla fint exemplar till salu!

Annars har man kommit igång lite med träningen igen sedan juluppehållet. Gymmet mån, tis, ons denna vecka ger ju öppning för en extra träningsdag! 1:a Mars börjar deffen! :yoparty

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Nej fan! TT600! :yoparty :D Har hört att det finns ett jävla fint exemplar till salu!

Annars har man kommit igång lite med träningen igen sedan juluppehållet. Gymmet mån, tis, ons denna vecka ger ju öppning för en extra träningsdag! 1:a Mars börjar deffen! :yoparty

Du deffar väl tills ådrorna kommer fram på skinkorna:D Så gör visst biffarna som håller på med bodybuillding inför tävlingar:)

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Den kommande helgen ser inte så lovande ut med en Finlandskryssning och allt vad det innebär i matväg. :död

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
KTM RC8-08
Det hära grejjen med beach2010 måste va poppis.

Jobbet har dragit igång det oxå.. med spa resor. 40 timmar komp samt gym kort som priser till de som minskar/lyckas mest/bäst.
Spa resan var för laget max 10pers som minskat mest. Det var visst till Selmas Lagerlövs i värmland eller vad det heter............

Blev man nå peppad då.
Men ja hade gått upp 1kg men minskat 3cm över maggen sen invägningen i Hallsta. Kan hoppas det var felvisning på vågen..........

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Det hära grejjen med beach2010 måste va poppis.

Jobbet har dragit igång det oxå.. med spa resor. 40 timmar komp samt gym kort som priser till de som minskar/lyckas mest/bäst.
Spa resan var för laget max 10pers som minskat mest. Det var visst till Selmas Lagerlövs i värmland eller vad det heter............

Blev man nå peppad då.
Men ja hade gått upp 1kg men minskat 3cm över maggen sen invägningen i Hallsta. Kan hoppas det var felvisning på vågen..........

Måste vara vågen, de är ju aldrig pålitliga och visar alltid för mycket:fakta

Jag va på kryss i fredags det va rena deffen så du klarar dig garanterat.

Sjösjuk:va:D

Last edited:

r matte

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
husqvarna 51:a. Susuki gsx 400 83:a
stakade mig igen längdskidospåret idag. Mindre lyckat med vallningsfria 80 tals skidor modell asbreda, fick fan staka ner för backarna men det va onödigt trevligt. Inte allt för stor skillnad mot endurospåret, benen fladdrar åt alla håll, man åker omkull och glasögonen immar igen :yoparty

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
stakade mig igen längdskidospåret idag. Mindre lyckat med vallningsfria 80 tals skidor modell asbreda, fick fan staka ner för backarna men det va onödigt trevligt. Inte allt för stor skillnad mot endurospåret, benen fladdrar åt alla håll, man åker omkull och glasögonen immar igen :yoparty

funderade ett litet tag på att återuppliva mina gamla skidor men efter att du skrev det här minskade min entusiasm:D

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Vägning idag!!! Resultat= 0,5 ner så jag landar på 103,5 kg enligt våg. Konturerna av "riktig" man minskar och det blir mindre packat i mina snöpår:):banana

tror inte man blir så popis när man kommer med sina gamla skidor och gör spåret dubbelt så brett :D

De blir inte så glada av heffaklumps hålen jag producerar vid alla fall heller:D

Last edited:

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Tror det här blir mitt första inlägg i den här tråden; Jag har fördelen av att kunna äta vad som helt utan att gå upp i vikt, och om jag bara minskar ner portionerna, t ex inte tar en extra cheesburgare på McD så börjar kilona att ticka neråt.

Dock vart jag nyss varse om att jag kommer att bli satt på diet i sommar av min deltids-sambo. Det pratades om linser, bönor mm :skrämd . Så då borde vikt/effektförhållandet på Rettan bli något bättre (om jag inte försvinner helt). GOOOOOO!!!!!!!!!

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!