beach 2010?

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Vart en promenad modell stress tack med korven och evis idag! Avslutade med lätt jogg hem :tummenupp Känner nu att det skulle behövas nya pjuck till fossingarna dock:näsblod

hey ditt fanskap, jag såg dig när du var in te konsum! du var tydligen för cool för att heja..

själv kom jag precis hem från ett joggingpass i skogen, mörkt och jobbigt, men vafan ska man göra annars? :död

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
ahapp nu äre fel på matrialet oxå :tuttar:D

Ha ha nu får man inte ens bitcha om materialet heller så vad ska jag göra nu då:D Jag startar en tråd ist som heter bitch 2010 ist:tummenupp

hey ditt fanskap, jag såg dig när du var in te konsum! du var tydligen för cool för att heja..

själv kom jag precis hem från ett joggingpass i skogen, mörkt och jobbigt, men vafan ska man göra annars? :död

Sorry mannen du skulle joddlat ett eeeyy kompis...jag är ju så gammal och hör samt ser ju så dåligt så du måste tala upp slyngel ;) När tar du oskulden på din fina hoj du tjacka av mig för bästa priset kompis:)

Last edited:

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Sorry mannen du skulle joddlat ett eeeyy kompis...jag är ju så gammal och hör samt ser ju så dåligt så du måste tala upp slyngel ;) När tar du oskulden på din fina hoj du tjacka av mig för bästa priset kompis:)

haha, får väl gapa nästa gång då.

Jadu, den som visste det. Är inte bra på långa vägar sen den lilla incidenten i somras. Har varit inne på att sälja den några gånger, men våran kära Almgren kläckte då iden om att vi kan fighterkitta den, så att jag kan börja köra iaf, kanske. Antingen det, eller så säljer jag och gör ett nytt försök nästa år.

Det blir liksom sjukskrivning på sjukskrivning på sjukskrivning, men nu har jag fått en tid till ortopeden som opererade mig, för nåt är fel, fanskapet läker inte. Jag står fast min teori jag haft hela tiden, dom har opererat fel.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Haka på nästa onsdag 18.00 - Hallsta motionscentrum, alla kör i sitt tempo, roligare om man är fler (lättare att snacka skit då). Men det är väl som vanligt, ni vågar inte. :hihi

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Tänkte bara skvallra att det var 2st köpingsbor som åt kebab idag.
En av dom åt sen en chokladkaka ca 30 min efter det :7peta :D

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Kaka å kaka...5 gram var det vill jag minnas. :hihi

Löpträning Hallsta motionscentrum idag, 18.00 - det kommer gå lite lugnt, ljumsken piper av någon anledning (allt bombliggande antar jag :D ).

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Tänkte bara skvallra att det var 2st köpingsbor som åt kebab idag.
En av dom åt sen en chokladkaka ca 30 min efter det :7peta :D

Själv åt jag "bara" kebab med bröd, och sniksås(den fettsnåla varianten som ni inte visste fanns på Ic baren:tummenupp)

Jag kompenserade med att inte äta något flera dagar innan..

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Trist att du är en liten bitch och inte vågar ta den pheeeta beamern till hallsta... :hihi Kör av bara helvete! :yoparty

Bulimi-workout? :zpy

hehe, vill inte förnedra er gammelgubbar bara..
oja, nu svepa lite vitargo och protein, ut och löpa och sen blir det kycklingfilé :yoparty

Haha gött
Får man fråga va du pressar då? eller kanske kör squats?

Börjar jobba mig uppåt 250 nu. Körde 400kg i somras, men kan inte hålla i mig riktigt i pressen pga axelskadan. Nope, samma där, kan inte ha en stång på axeln, än mindre vrida upp armen så :)

_Challe_

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Xt660x
Inte så illa ändå :D

Fan 400kg sinnes
Hur mycket vägde du då?

Själv kom jag aldrig förbi 250kilo när jag körde.
250 som tränings vikt då, maxa prova jag aldrig dumt att skada sig.

Jag ökade då 5 kilo varje vecka sen pajja ryggfan så vet inte vart man skulle slutat om det inte hände.

Skador suger

Hur går det att träna annat då? Axel övningar / bröst övningar?
Jag har inte nån jätteskada i min axel men det är tillräckligt för att känna sig handikappad när det gäller dessa övningar.
Inge kul när saker bara kan bli gjorda halvdant

Last edited:

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Inte så illa ändå :D

Fan 400kg sinnes
Hur mycket vägde du då?

Själv kom jag aldrig förbi 250kilo när jag körde.
250 som tränings vikt då, maxa prova jag aldrig dumt att skada sig.

Jag ökade då 5 kilo varje vecka sen pajja ryggfan så vet inte vart man skulle slutat om det inte hände.

Skador suger

Hur går det att träna annat då? Axel övningar / bröst övningar?
Jag har inte nån jätteskada i min axel men det är tillräckligt för att känna sig handikappad när det gäller dessa övningar.
Inge kul när saker bara kan bli gjorda halvdant

Joru, då var det tryck i maskineriet. Då vägde jag 84. Nu 72.. yeey.

Njae, maxa är en liten risk. Har bara gjort det en gång.
Mja, påfrestningen i ryggslutet är ganska kraftig när man närmar sig 300pannor.

Annat är bara att glömma, är fortfarande på bassängträning 3ggr/vecka. Får inte ens ha hantlar i vattnet. Lyfta ett mjölkpaket gör ont.
Jafan, axeln är viktigare än vad man tror. Tyvärr.

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Körs det något? :)

MSK Hammaren kör löpträning måndagar 18.00 i Hallsta motionscenters spår, alla bestämmer sin egen takt, kom och prata hoj! :)

Jag kör en halvmil innan jobbet nu, försöker köra varje dag, känns oerhört gött att möta dagen med lite svett! :hihi

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...