För att skryta lite:
Min vikt mars: 94kg
Min vikt nu 72kg
deni
För att skryta lite:
Min vikt mars: 94kg
Min vikt nu 72kg
deni
Lyx att vara i den åldern vänta du bara
Kan bara hålla med, jag har alltid varit vältränad och har inte haft nå fett på kroppen men nu så måste jag jobba för att hålla fettet borta och det går inte alls lika lätt som för några år sen och då är jag bara 22 år!
Sportypal som SGM använder kan jag verkligen rekomendera! Dock så är det rätt så jobbigt att ha med sig en stor iPhone i fickan när man springer!
Prova att gå upp från 70-något till tresiffrigt och lite till mellan 20-32, och försök sedan jobba bort det. Helvete så det slits...
...Dock så är det rätt så jobbigt att ha med sig en stor iPhone i fickan när man springer!
ExacKt!1! Garmin Forerunner 305 FTW!
Jag tror han köpte pizza åt barnen, och hämtade en sallad till sig själv? Man tror ju det bästa om alla...
Korven/sgm Det bidde en pizza till ungarna och en låda endast kebabkött till moi!!! Lchf dieten som jag mular i mig tillåter inga carbs men hur mycket fett som helst så den mängd sås jag handla till köttet var bara obcent tilltagen viva la vida loca
http://sportypal.com/Workouts/Details/493202
Dagens lilla mysrunda, bra skönt att slippa springa i bastuvärme.
Berra - finns det löpslinga runt sommarstugan?
Då är menyn för festen fixad,två skålpund stekt bacon och en skottkärra fyll med hemlagad bearnääääs
Du borde ju va beach 2010, 11, 12 som du står i. Det är bra att vila imellanåt också... har jag hört.http://sportypal.com/Workouts/Details/519500?key=662deda25cb84bd5ec99340de4d60c9f5d7bd06f&ms=0
Mysrunda i joggingtempo, rekade Rocklundas 5:a, och agerade slavdrivare åt polare som är på G att inse att löpning är KUL. Superfint spår, lite hårt underlag dock.
Du borde ju va beach 2010, 11, 12 som du står i. Det är bra att vila imellanåt också... har jag hört.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|