beach 2010?

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
För att skryta lite:

Min vikt mars: 94kg

Min vikt nu 72kg

deni ;)

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Lyx att vara i den åldern vänta du bara :krama

Kan bara hålla med, jag har alltid varit vältränad och har inte haft nå fett på kroppen men nu så måste jag jobba för att hålla fettet borta och det går inte alls lika lätt som för några år sen och då är jag bara 22 år! :näsblod

Sportypal som SGM använder kan jag verkligen rekomendera! Dock så är det rätt så jobbigt att ha med sig en stor iPhone i fickan när man springer!

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kan bara hålla med, jag har alltid varit vältränad och har inte haft nå fett på kroppen men nu så måste jag jobba för att hålla fettet borta och det går inte alls lika lätt som för några år sen och då är jag bara 22 år! :näsblod

Sportypal som SGM använder kan jag verkligen rekomendera! Dock så är det rätt så jobbigt att ha med sig en stor iPhone i fickan när man springer!

Prova att gå upp från 70-något till tresiffrigt och lite till mellan 20-32, och försök sedan jobba bort det. :hihi Helvete så det slits... :näsblod

Men det är kul att se att Chorizon och Evis kör seriöst, Morran vet jag började röra på sig med, och till och med Gabby har varit ute och svettats.

Man orkar mer, och mår bättre, även om man har lite underhudsfett kvar, it's all good som de säger. Kör hårt!

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
RM-Z 250 -11
Prova att gå upp från 70-något till tresiffrigt och lite till mellan 20-32, och försök sedan jobba bort det. :hihi Helvete så det slits... :näsblod

Jag sätter stopp har vid 78 kg, eller jag ska försöka göra det iaf!! Om jag ska ta och gå upp mer så blir det i muskelmassa (troligt att det kommer hända :D :ironi )..

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Yamaha R1
Vi bör fylla denna tråden med vissa uppgifter som har "poppat" upp ... elaka rykten säger att Gayjbor fick en P-Bot ... gissa var ??

Svaret finns längre ner :D

Jo Utanför den lokala Pizzalangaren :yoparty:D:krama
Hmm vad gjorde han där tro?

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Jag tror han köpte pizza åt barnen, och hämtade en sallad till sig själv? :va Man tror ju det bästa om alla... :hihi

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Korven/sgm Det bidde en pizza till ungarna och en låda endast kebabkött till moi!!! Lchf dieten som jag mular i mig tillåter inga carbs men hur mycket fett som helst så den mängd sås jag handla till köttet var bara obcent tilltagen ;) viva la vida loca :D

berraböckling

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
09 ktm rc8r
Korven/sgm Det bidde en pizza till ungarna och en låda endast kebabkött till moi!!! Lchf dieten som jag mular i mig tillåter inga carbs men hur mycket fett som helst så den mängd sås jag handla till köttet var bara obcent tilltagen ;) viva la vida loca :D

Då är menyn för festen fixad,två skålpund stekt bacon och en skottkärra fyll med hemlagad bearnääääs:D

berraböckling

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
09 ktm rc8r
http://sportypal.com/Workouts/Details/493202

Dagens lilla mysrunda, bra skönt att slippa springa i bastuvärme. :)

Berra - finns det löpslinga runt sommarstugan? :hihi

Det gör det säkert,men vi har en skafttomt som är 200 meter lång och tyvärr är kylskåpet i ena ändan och bryggan i den andra så jag tog mig friheten att signa upp dig i serviceteamet som konstant skall ligga i omloppsbana för påfyllning av drycker,detta borde ge dig en träningsdos som vida överstiger allt du tidigare vart med om:)

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Då är menyn för festen fixad,två skålpund stekt bacon och en skottkärra fyll med hemlagad bearnääääs:D

Man kan "FET" banta med, om man använder riktig smör i såsen, bara man ger fan i alla sötsaker under "bantningsmetoden":tummenuppÄven äkta majonäääs kan man köra med och tjock-grädde. Men tjöper man en påse smågott (eller sköljer ner med äka coca cola) som efterrätt under dietperioden får man gå upp ett par storlekar på baddräkten eller sy om ett mindre fjälltält i fin matchande färg:D

supermoppe

Men i min värld...
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
DT

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Du borde ju va beach 2010, 11, 12 som du står i. Det är bra att vila imellanåt också... har jag hört. :rolleyes:

Idag gick det så lugnt att man knappt kan räkna det till träning, men man får offra sig för polarna. :hihi :fakta

Nu blir det lite hwila, tills imorgon kväll, då crossträning lockar...strålar solen kan det bli diensdags-bombnüng! :yoparty

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!