beach 2010?

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
KTM RC8-08
Körs det något? :)

MSK Hammaren kör löpträning måndagar 18.00 i Hallsta motionscenters spår, alla bestämmer sin egen takt, kom och prata hoj! :)

Jag kör en halvmil innan jobbet nu, försöker köra varje dag, känns oerhört gött att möta dagen med lite svett! :hihi

Målet är nått..... kommer i nya stället:tummenupp
Så nu TBX till PIZZA DIET:D

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Dags för löpträning i Hallsta igen, crosspolarna börjar kalla sporthojsförare för frisörer... :hihi

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Hoj
Triumph street triple -11
När jag ser alla välsvarvade och hyggliga hurtisar runt om,för att inte tala om när tant Nilsson 70år hurtar om en inne på springspåret med ett leende så går jag ner minst 5kg i ren frustration!:D

Sen rusar jag hem och väger mig.

Bifogat

• untitled1.jpg
    untitled1.jpg
    24.7 KB · Visningar: 26

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
På måndag är det "gröna milen" i Hallsta som gäller, terrängmil på schemat, samling motionscentrum i Hallsta 18:30.

Gört. Kul som fan.

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
När jag ser alla välsvarvade och hyggliga hurtisar runt om,för att inte tala om när tant Nilsson 70år hurtar om en inne på springspåret med ett leende så går jag ner minst 5kg i ren frustration!:D

Sen rusar jag hem och väger mig.

Haha... Att man inte har fattat det! :tummenupp

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
På måndag är det "gröna milen" i Hallsta som gäller, terrängmil på schemat, samling motionscentrum i Hallsta 18:30.

Gört. Kul som fan.

Fy fan vad du ljuger! Det är ALDRIG kul att springa! :fakta Springer gör man för att man måste (om man inte vill bli fet mao).

Hörde du sprang i Västerås igår Trixarn, all heder! :)

Sänks man! :) Det gick rätt tungt igår. Varmt och otränad. Måste bli bättre till 11:e september!

Last edited:

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
Honda cbr600F
det bästa sättet att gå ner i vikt är att STRESSA!! I KNOW...Man rasar i vikt och kan äta hur mycket som helst ändå....

sen att man får högt blodtryck, hjärtochkärl sjukdomar ökar, får mer energitillgång i blodet, adrenalin ökar i blodet, kortisol och glukos och insulin ökar i blodet och fler fria fettsyror ökar oxå i blodet, att ej förglömma att energi tas från våra muskler för att få energi. det är inte så noga......

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Hoj
Triumph street triple -11
det bästa sättet att gå ner i vikt är att STRESSA!! I KNOW...Man rasar i vikt och kan äta hur mycket som helst ändå....

sen att man får högt blodtryck, hjärtochkärl sjukdomar ökar, får mer energitillgång i blodet, adrenalin ökar i blodet, kortisol och glukos och insulin ökar i blodet och fler fria fettsyror ökar oxå i blodet, att ej förglömma att energi tas från våra muskler för att få energi. det är inte så noga......

En del får fel på metabolsimen och allt det där av all stress så dom går upp istället?
Alltid bra att röra på sig för hälsan skull även om inte kroppsvolymen behöver det =)....Fast klart det du skriver är det ju rent hälsofarligt.Tror jag tar ett par fredagsöl ikväll i lugn o ro:D

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
Honda cbr600F
En del får fel på metabolsimen och allt det där av all stress så dom går upp istället?
Alltid bra att röra på sig för hälsan skull även om inte kroppsvolymen behöver det =)....Fast klart det du skriver är det ju rent hälsofarligt.Tror jag tar ett par fredagsöl ikväll i lugn o ro:D

gört!!!!:tummenupp

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Hur går det slackers? :D

Det löptränas regelbundet i terrängspåren, utöver crossträningarna...fan vet om man minskar i vikt bara. :hihi

Lite styvt 52 minuter på milen på Lindmuren här hemma ikväll, perfa' väder för en skön runda i lagom tempo. :fakta Årsbästa är 51,25 på den, den är lite styggt kuperad, så det är svårt att dra upp tempot, man måste hitta rullen och komma in i't.

Gjorde en tid på 49 minuter förra sommaren, skall bättras på är planen.

Hur går det för resten av er, äts det bara glass på slagsta numera? Korven vet jag gör storverk...

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Min invägning: 86,7Kg
Målvikt: 80kg
Måldatum: 1/6

Vägde in för en vecka sedan på 80,3 men sedan kom midsommar och ont i knät ivägen så nu ligger jag på ca 82. Kan bara knät skärpa till sig lite så ska jag nog åtminstone nå målet innan sommaren är över!

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Yamaha R1
Hello ... ligger på -12kg och har i söndags en tid på 53:24 på en elak skogstur på 1 mil... Johannisdal är tuff :fakta ... ska ner till 46-47 minuter till midnattsloppet... och då ska det ha tappats ett par kg till !!!

Hårt jobb men det funkar :fakta

Gaybor ska enligt rykten gå på glass diet!!!:arsele

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Hello ... ligger på -12kg och har i söndags en tid på 53:24 på en elak skogstur på 1 mil... Johannisdal är tuff :fakta ... ska ner till 46-47 minuter till midnattsloppet... och då ska det ha tappats ett par kg till !!!

Hårt jobb men det funkar :fakta

Gaybor ska enligt rykten gå på glass diet!!!:arsele

Du får haka på och kika på min terrängslinga snart, klar svettframkallare. :metal Stenhårt tränat, grejar du 46 på midnattsloppet har du förtjänat all respekt. :Bugar :Bugar :banana

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Min beach satsning har kommit av sig lite pga av skitusel arbgivare mördar en med stress och avlönar med att förolämpa en med lägre lön för ens möda.....JA jag är bitter med all rätt! Semestern börjar på måndag och då startar jag på samma intervall system som korven och Evis (inte glömma henne) har fått så goda resultat med:) Hoppas mina knän håller tills muskler och vikten har balanserats ut!

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Min beach satsning har kommit av sig lite pga av skitusel arbgivare mördar en med stress och avlönar med att förolämpa en med lägre lön för ens möda.....JA jag är bitter med all rätt! Semestern börjar på måndag och då startar jag på samma intervall system som korven och Evis (inte glömma henne) har fått så goda resultat med:) Hoppas mina knän håller tills muskler och vikten har balanserats ut!

Öka på gradvis!!!! :vis-av-erfarenhet-ont-i-knät-pga-för-snabb-ökning

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...