beach 2010?

Insane87

SuperRetard
Gick med
7 Sep 2008
Ort
Västerås
Hoj
Ktm 625 -03
Snart är du BIFF Insane87 :D

Själv har ja inget mål längre
Åker snowboard nästan varje dag, simmar 1 gång i veckan, gymmet / styrke träning 4 dagar i veckan ( Inte kört på ett par veckor nu men kör igång igen snart )
Fick ett par säck handskar i julklapp så nu blir det nog lite längre boxningspass också.

Det vore kul att åtminstone hamna på samma vikt som jag hade innan jag pajja ryggen men det är fan dyrt att lägga på sig massa, sen är man inte så motiverad när ryggen inte e bra :/



Haha nee inte direkt..tar nog ett tag till :p
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Helvete vilken uppslutning :va

66% killar & 33% tjejer ett helt osannolikt resultat.
Nästa gång kör vi med kölappar. :stop


Man är i katastrofal oform se bilden...:fakta

en tjej och två killar, eller?
Såg intressant ut det där (ja kanske inte dina siffror men hur mycket man kan få svar på)
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
en tjej och två killar, eller?
Såg intressant ut det där (ja kanske inte dina siffror men hur mycket man kan få svar på)

Våga komma nästa gång, kanske vi ska försöka nu på lördag??? :va

Någon som är sugen? :tummenupp
 

Morran

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Ort
västerås
Hoj
ingen för tillfället
coolt, en såndäringa scanningsgrej sku ja vilja göra nån gång. Förväntat resultat: typ minus på muskelmassa :tungan
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Våga komma nästa gång, kanske vi ska försöka nu på lördag??? :va

Någon som är sugen? :tummenupp

Gärna för mig ska se till man inte är uppbokad då bara.
Skulle vara grymt att få resultaten svart/på vitt hur mycket man bör väga på ett ungefär :D(kraftig benstome):D
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Lördag kan kanske passa! Förväntningarna är ju då att vi kommer hitta någon muskel som väger!:)Fett väger ju mindre har jag hört men det kan ju vara fel...
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Gärna för mig ska se till man inte är uppbokad då bara.
Skulle vara grymt att få resultaten svart/på vitt hur mycket man bör väga på ett ungefär :D(kraftig benstome):D

Crap jag undrar om vi tar det på lördagen kan vi ta det före kl1400? grabben fyller år hur jag nu kunde glömma det :brinnerup
Annars funkar hela sönd oxå :)
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Crap jag undrar om vi tar det på lördagen kan vi ta det före kl1400? grabben fyller år hur jag nu kunde glömma det :brinnerup
Annars funkar hela sönd oxå :)

LÖRDAG 12,00 bokar vi en ny scanning. :tummenupp
Västtunagatan 4, Hallstahammar :banana

Lördag kan kanske passa! Förväntningarna är ju då att vi kommer hitta någon muskel som väger!:)Fett väger ju mindre har jag hört men det kan ju vara fel...

Du kan väl packa in hela söööpingsligan i bilen, så har vi fångat många flugor i en smäll... :)

coolt, en såndäringa scanningsgrej sku ja vilja göra nån gång. Förväntat resultat: typ minus på muskelmassa :tungan

Kom på Lördag :tummenupp
 
Last edited:

Niina

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2010
Ort
Hallstahammar
Hoj
SUZUKI RF600RR
LÖRDAG 12,00 bokar vi en ny scanning. :tummenupp
Västtunagatan 4, Hallstahammar :banana



Du kan väl packa in hela söööpingsligan i bilen, så har vi fångat många flugor i en smäll... :)



Kom på Lördag :tummenupp

... saknade er alla i söndags, trodde det var mer "go" i er... ser fram emot att sätta era muskler och fett på plats :krama
 

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Fagersta
Hoj
KTM RC8-08
LÖRDAG 12,00 bokar vi en ny scanning. :tummenupp
Västtunagatan 4, Hallstahammar :banana



Du kan väl packa in hela söööpingsligan i bilen, så har vi fångat många flugor i en smäll... :)



Kom på Lördag :tummenupp
Lördag passar mycket bättre. Har bokat in dej nu. LOVAR!!!!!!!!!
Ska bara leta på gatan på kartan...
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Snabb kontroll idag efter 4 dagars "bestämdhet" -1 kg:tummenupp Vet att det är mer i vikt mer då jag var fullt påklädd när jag vägde mig idag..) Jag har inte gjort så mycket mer än, stoppat i mig mindre än så länge så jag minskat kaloriintagen, inte ätit sent på kvällarna, inget godis el gott(jo ett par pepparkakor då..) hoppat margarin på smörgås enbart. Kommer bli mer då jag kommer börja röra mig mer då denna eländiga förkylning får ge sig, tills man kommer till "gränsen" där det börjar bli trögare då fettdepåerna skall brännas mer.. gissar att denna ligger ca 99/100 kg för mig.
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Senaste nytt i Ämnet "NYA :va )Gabbes matvanor ....... han sitter just nu och torkar bort "kladdet" från ytterligare en macka av modell jäkligt stor och jäkligt kladdig.... :glömdet med de av Gabor myntade uttrycket "fan det här k.....r i munnen" :D:D
 

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
Senaste nytt i Ämnet "NYA :va )Gabbes matvanor ....... han sitter just nu och torkar bort "kladdet" från ytterligare en macka av modell jäkligt stor och jäkligt kladdig.... :glömdet med de av Gabor myntade uttrycket "fan det här k.....r i munnen" :D:D

man blir ju besviken på han!!!!:mad:
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Senaste nytt i Ämnet "NYA :va )Gabbes matvanor ....... han sitter just nu och torkar bort "kladdet" från ytterligare en macka av modell jäkligt stor och jäkligt kladdig.... :glömdet med de av Gabor myntade uttrycket "fan det här k.....r i munnen" :D:D

:rofl Borde inte detta nästan kunna var en egen tråd?
"Nya" Gabbes matvanor... Så får han (eller andra hjälpsamma individer) beskriva allt han får i sig. Då kan vi bara peka på den tråden i Juni när han undrar vad fan som hände och varför han gått upp 5 Kg istället för ner 10! :D
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top