Snart är du BIFF Insane87
Själv har ja inget mål längre
Åker snowboard nästan varje dag, simmar 1 gång i veckan, gymmet / styrke träning 4 dagar i veckan ( Inte kört på ett par veckor nu men kör igång igen snart )
Fick ett par säck handskar i julklapp så nu blir det nog lite längre boxningspass också.
Det vore kul att åtminstone hamna på samma vikt som jag hade innan jag pajja ryggen men det är fan dyrt att lägga på sig massa, sen är man inte så motiverad när ryggen inte e bra :/
Helvete vilken uppslutning
66% killar & 33% tjejer ett helt osannolikt resultat.
Nästa gång kör vi med kölappar.
Man är i katastrofal oform se bilden...
en tjej och två killar, eller?
Såg intressant ut det där (ja kanske inte dina siffror men hur mycket man kan få svar på)
Våga komma nästa gång, kanske vi ska försöka nu på lördag???
Någon som är sugen?
Gärna för mig ska se till man inte är uppbokad då bara.
Skulle vara grymt att få resultaten svart/på vitt hur mycket man bör väga på ett ungefär (kraftig benstome)
Crap jag undrar om vi tar det på lördagen kan vi ta det före kl1400? grabben fyller år hur jag nu kunde glömma det
Annars funkar hela sönd oxå
Lördag kan kanske passa! Förväntningarna är ju då att vi kommer hitta någon muskel som väger!Fett väger ju mindre har jag hört men det kan ju vara fel...
coolt, en såndäringa scanningsgrej sku ja vilja göra nån gång. Förväntat resultat: typ minus på muskelmassa
coolt, en såndäringa scanningsgrej sku ja vilja göra nån gång. Förväntat resultat: typ minus på muskelmassa
LÖRDAG 12,00 bokar vi en ny scanning.
Västtunagatan 4, Hallstahammar
Du kan väl packa in hela söööpingsligan i bilen, så har vi fångat många flugor i en smäll...
Kom på Lördag
Men nu har du börjat träna riktiga grejer då kommer musklerna som ett brev på posten
Lördag passar mycket bättre. Har bokat in dej nu. LOVAR!!!!!!!!!LÖRDAG 12,00 bokar vi en ny scanning.
Västtunagatan 4, Hallstahammar
Du kan väl packa in hela söööpingsligan i bilen, så har vi fångat många flugor i en smäll...
Kom på Lördag
Gabor har setts med en baguette av modell större idag
Gabor har setts med en baguette av modell större idag
Senaste nytt i Ämnet "NYA )Gabbes matvanor ....... han sitter just nu och torkar bort "kladdet" från ytterligare en macka av modell jäkligt stor och jäkligt kladdig.... med de av Gabor myntade uttrycket "fan det här k.....r i munnen"
Senaste nytt i Ämnet "NYA )Gabbes matvanor ....... han sitter just nu och torkar bort "kladdet" från ytterligare en macka av modell jäkligt stor och jäkligt kladdig.... med de av Gabor myntade uttrycket "fan det här k.....r i munnen"
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|