beach 2010?

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Shit pommes! Du är ju en sån där miyagi kille (karate kille) satan, inte konstigt att dina värden ser ut som en elit idrottares!!

Elit idrottares haha i wish men kanske jämfört med dina värden :D
Årets värsta förolämpning stod jag just för :gnissla

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)

ÅÅÅhhh det skall nog till en aningen mer för att såra mina känslor:D

Mina värden kommer nog aldrig kunna matchas med dina! De har en gång i tiden dock varit i de trakterna ;)

SF

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2009
Hoj
nono
...
Jag är ännu för tung för att löpa men det kommer att bli en del av min vardag när jag kommit ner något hg till!Kanske tar jag upp mitt kampsportande igen!Hunden kommer få lida vidare är jag rädd ;)
...

ÅÅÅhhh det skall nog till en aningen mer för att såra mina känslor:D

Mina värden kommer nog aldrig kunna matchas med dina! De har en gång i tiden dock varit i de trakterna ;)

Jahaja, vad har herrn utövat då? Sexakter med vännerna räknas icke som "kampsport", även om så kan tyckas. :krama

Idag var jag där, och satan så roligt det var. Men var höll Jien hus? :va

Mvh: SF

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag vet, Gabby är gammal judo-ist, springer på klubbpolare till honom lite då och då på mälarelaffärns it-avdelning...

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
jupp! Jerry har rätt!! Jag var i många år tränare i köpings judoklubb och tränade 3-4 dagar i veckan.Var aningen lättare och smidigare än dagens tillstånd kan jag tillägga:D

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
KTM RC8-08
Jag vet, Gabby är gammal judo-ist, springer på klubbpolare till honom lite då och då på mälarelaffärns it-avdelning...
Gamla meriter gills inte här å nu för Gabor2. Upp till bevis Gabby annars tror ja knappast du kan stå ut med alla trackningar som du kommer å få i vår/sommar /höst.........

Fan Jerry ska du sälja bettan????

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Gamla meriter gills inte här å nu för Gabor2. Upp till bevis Gabby annars tror ja knappast du kan stå ut med alla trackningar som du kommer å få i vår/sommar /höst.........

Ja fan, geggmoppe är mitt kall, och 1098an må vara sex på hjul, men den är både dyr och relativt obekväm att brukas som vardagsmoped till fiket (banåkabudget styrs om till endurotävlandet).

Kan bli något bruksigare/bekvämare, alt. ingen gatknarr alls, framtiden får utvisa't. :D

För övrigt är geggmopeder särdeles bra svettframkallare, samtidigt som man har kul, året runt...rekommenderas, behöver inte vara särdeles dyrt heller. :) Köp min CR, remse-rabatt utlovas, perfa fjädring för grabbar som behöver banta av lite bullar (fjädrad för 95-105 kg sisådär).

Gört! :yoparty

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj

Jag är i full gång! Skall ut på en timme med jycken i rask takt nu! Åt inte ens pankaka med grädde och sylt idag:banana man har ju bestämt sig;)

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Idag var jag där, och satan så roligt det var. Men var höll Jien hus? :va

Mvh: SF

Som dom flesta av er säkert vet så är jag riktigt allergisk mot cigg rök och denna dag på jobbet hade fläktsystemet som styr ventilationen till rökrummet gått sönder så det styrdes ut i verkstan.
Summakardemumma Jimmy på bricanyl en heldag förhöjd puls pga jobbigt att andas = Kronslut och behöde vila :mad:
Tränade dock Bjj idag mitt på dan med en kompis :tummenupp
Men på lördag hade jag planerat köra iaf :)

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Som dom flesta av er säkert vet så är jag riktigt allergisk mot cigg rök och denna dag på jobbet hade fläktsystemet som styr ventilationen till rökrummet gått sönder så det styrdes ut i verkstan.
Summakardemumma Jimmy på bricanyl en heldag förhöjd puls pga jobbigt att andas = Kronslut och behöde vila :mad:

Oj!!! Hade inen aning om att du är rökalergisk!! Kommer vara riktigt noga med att hålla rök borta från dig på samåkningar i framtiden!!

keep up the good work!!!:tummenupp

För din skull då;) Bara skämtar,det värmer med lite positivt stöd:)

Last edited:

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Jag är i full gång! Skall ut på en timme med jycken i rask takt nu! Åt inte ens pankaka med grädde och sylt idag:banana man har ju bestämt sig;)

Stenhårt! Jag siktade på pankisar *med* grädde på Hammarbyrampen i stan, sket sig, blev thaimat i etuna istället. :D

Greja pulsklocka, gört! Lätt att se till att hålla pulsen i rätt område för fettförbränning när man rör på sig...

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Stenhårt! Jag siktade på pankisar *med* grädde på Hammarbyrampen i stan, sket sig, blev thaimat i etuna istället. :D

Greja pulsklocka, gört! Lätt att se till att hålla pulsen i rätt område för fettförbränning när man rör på sig...

Ingen dålig ide!!!Danke!!!

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle

Pulsklocka is da shit:tummenupp

SF

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2009
Hoj
nono

Det luktar fusk. :tungan
Nej men fan så trökigt att vara så jäkla allergisk.

Jag var och körde MMA idag, och även det var kul. Således blir det väl SUB och MMA i fortsättningen...

Mvh.

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Dags att bekänna färg!! Förra veckans vikt minskning var ju inte så imponerande med sina 1hg! 107,3 stannade vågen på då. Vad stod det på vågen idag undrar ni då....en tjockis är svaret:D:banana väntat länge att få använda det skämtet:D! Seriöst då hur mycket väger jag.........etthundrafyrakommafem:banana:banana:banana

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln