beach 2010?

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
86,3 (-1,6) efter en veckas riktig slöbantning med dåligt med träning och slarv med maten. Dags att skärpa sig! :fakta
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
God kväll.

Haha, ja det får vi se, jag kommer förmodligen imorgon så då får vi se hur det går. :näsblod

125 kilogram. Haha, nej det gör inte frugan heller.



//

Kommer inte träna månd kommer köra väldigt lugnt tis, ons bara teknik inge & fys sparring (finger som glappar lite + ont i knä och båda stortåna :gnissla).
Vila inför Lördagen då är det krig..
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
86,3 (-1,6) efter en veckas riktig slöbantning med dåligt med träning och slarv med maten. Dags att skärpa sig! :fakta

Det är fan inte rättvist:gnissla:huvet Du faller i vikt genom att missa en burk cola (av troligen 7/vecka) och tar det lugnt med träningen:confused: En annan passerar mcd i 200 och får ett kilo på sig ändå:mad:
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Det är fan inte rättvist:gnissla:huvet Du faller i vikt genom att missa en burk cola (av troligen 7/vecka) och tar det lugnt med träningen:confused: En annan passerar mcd i 200 och får ett kilo på sig ändå:mad:

...nu hovrar jag runt någon form av vikt min kropp bestämt sig för, men tycker mig ana att man det växlas ut fett mot något användbart här och var. :hihi ...meeen, hur man äter, och vad, är lika viktigt som att röra på sig (röra på sig helvet). :) Hålla uppe förbränning och allt det där.

Jag tror det är en del av Trixarns hemlighet. ;)
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
...nu hovrar jag runt någon form av vikt min kropp bestämt sig för, men tycker mig ana att man det växlas ut fett mot något användbart här och var. :hihi ...meeen, hur man äter, och vad, är lika viktigt som att röra på sig (röra på sig helvet). :) Hålla uppe förbränning och allt det där.

Jag tror det är en del av Trixarns hemlighet. ;)

Eller så har han en effektiv binikiemask;):D
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Eller så har han en effektiv binikiemask;):D

I wish! Det är lite som SGM säger. Det handlar om att röra på sig... och även att ta sig en funderare på vad man stoppar i sig i vardagen. Dessutom har jag hållit på med kroppsförbättrande verksamhet i 4,5år nu med konsekvent träning och hyfsat vettig kosthållning så med tanke på att man fortfarande inte ser bättre ut än så här så måste man ju säga att jag är attans dålig på det jag håller på med! :D
Fast å andra sidan var inte utgångsmaterialet så kul det heller. Visserligen bara 90Kg men en riktig programmerarkropp med ölkagge, överarmar som tandpetare och bröst och bringa som en frukostflinga.
Att jag lyckas droppa 1,6 Kg på en veckas slarvbantning är ju inte heller så konstigt om du läst mina tidigare inlägg. Det är bara vatten och kolhydrater som försvunnit. Det är ju nu den riktiga matchen börjar! :fakta
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
I wish! Det är lite som SGM säger. Det handlar om att röra på sig... och även att ta sig en funderare på vad man stoppar i sig i vardagen. Dessutom har jag hållit på med kroppsförbättrande verksamhet i 4,5år nu med konsekvent träning och hyfsat vettig kosthållning så med tanke på att man fortfarande inte ser bättre ut än så här så måste man ju säga att jag är attans dålig på det jag håller på med! :D
Fast å andra sidan var inte utgångsmaterialet så kul det heller. Visserligen bara 90Kg men en riktig programmerarkropp med ölkagge, överarmar som tandpetare och bröst och bringa som en frukostflinga.
Att jag lyckas droppa 1,6 Kg på en veckas slarvbantning är ju inte heller så konstigt om du läst mina tidigare inlägg. Det är bara vatten och kolhydrater som försvunnit. Det är ju nu den riktiga matchen börjar! :fakta

Jupp det finns inga andra sätt än mindre in mera ut principen för viktminskning! Just nu mosar jag i mig antiinflamatoriska piller för att få bukt med en överansträngning jag dragit på mig av den "hällsosamma" träningen. Så något gör jag rätt....eller är det fel :va:D
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Sen kan man ju börja dricka den colan som flyter:tummenupp

Trixter vet vad jag menar:fakta
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
85,6 (-0,7). Nu blir det lite tuffare!

Är det bara jag som fortfarande kör på här eller?!? Länge sedan jag såg några rapporter från er övriga!
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
85,6 (-0,7). Nu blir det lite tuffare!

Är det bara jag som fortfarande kör på här eller?!? Länge sedan jag såg några rapporter från er övriga!

Nejdå! Är fortfarande igång men det går seeeegt! Dags för lite mer späkande föda så att det kommer igång igen på allvar!
 

Morran

Ny medlem
Gick med
7 May 2009
Ort
västerås
Hoj
ingen för tillfället
Morran har börjat anstränga sig på allvar nu :) de va ju inte så mycke som behövdes ändras på enlit scanningen, men
+ lite mera muskelmassa å
- en 7-8kg

Brännan inför beachen har ja oxå börjat jobba på :tungan
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
85,6 (-0,7). Nu blir det lite tuffare!

Är det bara jag som fortfarande kör på här eller?!? Länge sedan jag såg några rapporter från er övriga!

Är i min viktklass nu så behöver bara hålla den :tummenupp kanske lite mer muskelmassa men det kommer väl automatiskt av träningen :)

Vågen visade föresten 82kg nu efter magsjukan snacka om snabb bantning :gnissla
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Är i min viktklass nu så behöver bara hålla den :tummenupp kanske lite mer muskelmassa men det kommer väl automatiskt av träningen :)

Vågen visade föresten 82kg nu efter magsjukan snacka om snabb bantning :gnissla

Jag skulle behöva lite magsjuka hör jag:) Vågen rör sig inte mycket däremot verkar det som om midjan minskat ett eller två hål på bältet!:banana
 

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Ort
Västerås
Hoj
08, KTM SuperDuke
Den där texten går inte ihop för mig :tungan men bältet ljuger ju inte måste vara fel på vågen :tummenupp

Jodå! Det är en gammal klassisk deff-sanning att om vågen inte visar något men spegelbilden (eller i detta fall bältet) visar så fungerar det! Bra jobbat Gabbe. Keep up the good work!

Själv åkte jag ambulans till akuten natten till igår med magsmärtor. Man vet inte riktigt vad det är men jag hade samma sak för ett år sedan och då trodde man kanske att det kunde vara njursten. Nu ska man göra en ordentligare utredning men jag kommer att avbryta min deff några veckor och äta normalt. I alla fall tills jag känner mig lite stabilare i magen.

Men det betyder inte att du ska sluta Gabor! Håll i det bra arbete du nu har påbörjat! :krama
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Jodå! Det är en gammal klassisk deff-sanning att om vågen inte visar något men spegelbilden (eller i detta fall bältet) visar så fungerar det! Bra jobbat Gabbe. Keep up the good work!

Själv åkte jag ambulans till akuten natten till igår med magsmärtor. Man vet inte riktigt vad det är men jag hade samma sak för ett år sedan och då trodde man kanske att det kunde vara njursten. Nu ska man göra en ordentligare utredning men jag kommer att avbryta min deff några veckor och äta normalt. I alla fall tills jag känner mig lite stabilare i magen.

Men det betyder inte att du ska sluta Gabor! Håll i det bra arbete du nu har påbörjat! :krama

Trist att höra om dina magsmärtor! Har haft samma symtom med tillhörande sjukhus besök där ett par glas av vatten löste symtomet! Njurstens anfall är ärftligt så en pling till dina föräldrar kan vara av nytta. Smärtan var otroligt intensiv nästan paralyserande! De hittade inget fel på mig och misstänkte njursten även på mig! Dagen efter hörde jag ett litet (eller inbillade mig) plickande i toan vid urinering. krya på´rey mannen!:)
 

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Ort
Surahammar
Hoj
CBR600RRA
Jodå! Det är en gammal klassisk deff-sanning att om vågen inte visar något men spegelbilden (eller i detta fall bältet) visar så fungerar det! Bra jobbat Gabbe. Keep up the good work!

Själv åkte jag ambulans till akuten natten till igår med magsmärtor. Man vet inte riktigt vad det är men jag hade samma sak för ett år sedan och då trodde man kanske att det kunde vara njursten. Nu ska man göra en ordentligare utredning men jag kommer att avbryta min deff några veckor och äta normalt. I alla fall tills jag känner mig lite stabilare i magen.

Men det betyder inte att du ska sluta Gabor! Håll i det bra arbete du nu har påbörjat! :krama

Ohh hemska smärtor det där :näsblod kommer ihåg när min farfar hade det.
Klagade den krutgubben på nått så var det verkligen ont.
Hur håller man sig ifrån sådana besvär?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top