Svara på min fråga istället..
Frågan är tagen ur luften eftersom jag aldrig sagt mig göra något utan att ta lagen i egna händer, som du påstod.
Det hela var dock ord utan innehåll, men det framgick kanske inte...
Svara på min fråga istället..
Frågan är tagen ur luften eftersom jag aldrig sagt mig göra något utan att ta lagen i egna händer, som du påstod.
Det hela var dock ord utan innehåll, men det framgick kanske inte...
"Jag kan komma över med kniven och hälsa på! Blir fly förbannad över människor som tror sig vara så mycket bättre genom att ta "lagen i egna händer" genom att göra något brutalt mycket värre än "offret" gjort
Vad är det du inte förstår??
Finns inga som helst ursäkter för hennes beteende! ANMÄL HENNE NU!!! Och funkar inte det så skulle jag ta saker i egna händer!!!
även om bilisten absolut gjorde fel så är de inte dags å sluta åka bulten?
Hade jag bott så att det kom folk i tredubbla hastigheten i närheten av min dotter så hade det vart en stor risk att det hade brustit för mig med...
Sluta åka bulten? När jag jobbade och hade min hemvist i Södertälje i slutet på 80-talet, stack jag till bulten med jämna mellanrum. Skulle inte tro att man kan få traktens hojåkare att inte åka där med mindre än att man river upp asfalten och minerar. Vägen är ju som Gröna Lund med frikort.....
Fan, Nash... Du är som en duracellkanin med en megafon. Skriver överallt och alltid med versaler och en jävla massa utropstecken. Skriker du åt oss?
Vägen är ju som Gröna Lund med frikort.....
Du är sååå roligt lilla gubben att jag nästan dööör!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|